woensdag 7 mei 2014

Omslagdoek Update...

Op facebook bij Echtstudio...zag ik een geweldige omslagdoek voorbij komen
Ik was op slag verliefd...gelijk het patroon gekocht en het garen...en meteen aan de slag gegaan...
Ben er helemaal blij mee...en ben benieuwd wat jullie ervan vinden


Dit is de voorkant van de omslagdoek
De foto heb ik gemaakt in een kledingzaak bij ons in het dorp....zij hebben van die leuke paspoppen...


En eentje van de achterkant..
Het patroon is heel duidelijk en niet moeilijk om te maken
Het patroon heb ik hier gekocht
Even een Update....ik krijg veel vragen over het garen waar ik de omslagdoek mee heb gehaakt
Ik heb met Phildar Coton 3 gehaakt en kleur Jade en haaknaald 4


Leafs Klaske Xx

20 reacties:

Lisanne Multem zei

Prachtig! Echt super mooi! de kleur ook fantastisch.
Groetjes Lisanne
draad en praat...

Amarins zei

Deze is echt schitterend! Prachtige kleur heb je ook gebruikt. super gedaan!

Sanne zei

Hij is erg mooi geworden. Mooie kleur heb je gebruikt.

Anoniem zei

Een mooi zomers kleurtje. Erg mooi!
Gr. Rianne

Angélique zei

Prachtig patroon, mooie kleur! Veel draagplezier :-)

Antoinette zei

Helemaal geweldig, staat ook heel mooi op het spijkerjasje :D

juf Leej zei

Heel mooi!

Monique van den Berg zei

Werkelijk prachtig.

Herriet zei

Echt prachtig!

HOEPZIKA ! zei

Prachtig!

Vera zei

Hij is prachtig.

Maaike zei

Héél mooi, mag je met recht trots op zijn!

Angeline zei

Hij is echt prachtig die zul je met trots dragen,ook de kleur vind ik heel erg mooi voor deze sjaal!

marmarel zei

Wauw, die is heel gaaf! Zoals de sjaal bij jou op de foto staat, spreekt 'ie mij veel meer aan dan het origineel. Ik vind de kleur en de combi met jeans zo mooi. Heb je 'm van katoen gemaakt?
Groetjes, Marijke

Anoniem zei

Mooi hoor , je blog is ook veranderd vlg mij ,ook verfrissend, leuk. gr. judith

Lizette van der Plas zei

Heel erg mooi!!

Michelle zei

Ziet er prachtig uit!

Hilke zei

Hallo Klaske
De blog is al van een tijdje geleden, maar zoekend naar een patroon op pinterest kwam ik op deze pagina terecht. Ik ben op zoek naar het/dit patroon, maar kan het niet vinden, ook niet bij Echtstudio. Kun jij me verder helpen? Heb jij bijvoorbeeld de naam van het patroon?
gr van Hilke

Wendy Jans zei

Dag Klaske
Verkoop jij zo'n omslagdoeken?
Zoja welk is je prijs?
En heb je die in donker ecru, licht taupe of bruin v kleur?
Wol?
Zo neen, mag ik dan n patroon v je kopen?

Groetjes
Wendy

Wendy Jans zei

Dag Klaske
Verkoop jij zo'n omslagdoeken?
Zoja welk is je prijs?
En heb je die in donker ecru, licht taupe of bruin v kleur?
Wol?
Zo neen, mag ik dan n patroon v je kopen?

Groetjes
Wendy

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske