donderdag 8 mei 2014

Sleutel/Tas Hanger...

Deze konijntjes zaten in de mand met onafgemaakte werkjes....
Het werd tijd om ze eens in elkaar te zetten...dat is niet mijn favoriete werkje
Maar vooruit...hup aan de slag en als ze dan klaar zijn...denk ik waarom heb ik niet eerder gedaan...
Ik vind ze schattig geworden



Het patroontje komt uit een pakketje wat ik ooit eens bij de Kruidvat heb gekocht
pakketje bestond uit een boekje, haaknaald en acryl garen...
Het boekje heet "Hip Haken"..



De lintjes heb ik gekocht bij de Wibra...leuke spulletjes verkopen ze daar


Zo nu weer aan de slag met een volgende omslagdoek...mijn schoonzus heeft er 1 besteld.
Zo leuk om te doen..ik ben voorlopig nog wel even aan het haken..

Leafs Klaske Xx



17 reacties:

Lisanne Multem zei

Oooo ze zijn zooo schattig! Echt te leuk! met die lintjes, ik ben helemaal fan Groetjes Lisanne
draad en praat..

Lizette van der Plas zei

Wat een schatjes zeg! En dan die iniministaartjes, hihi! :)

Thuis bij Corrie zei

Wat een schatten. Volgens mij hebben meer mensen problemen met het afmaken.

Sanne zei

Wat een lieverds zeg!

Corine zei

Wat een schatjes! En inderdaad dat afmaken en in elkaar zetten heb ik soms ook niet altijd zin in, herkenbaar dus... Maar je hebt eer van je werk!

Groet, Corine

marmarel zei

Scháttig!! En zo lief, die witte staartjes... Ja geweldig, de Wibra. Ze hadden 2 weken terug zulke leuke houten huisjes, ik heb er een paar meegenomen en kijk er ook regelmatig voor lintjes ed. Succes met je omslagdoek.
Groetjes, Marijke

Angeline zei

Ze zijn superschattig en die lieve roosjes erbij is zorgen al helemaal voor de finishing touch!

TamaraD zei

Erg schattig!!

Atelier Valerie © zei

Ze zijn mega schattig ...
Fijn weekend ...
lieve groetjes Valerie ♥

Michelle zei

Wat een schattige konijntjes! :)

mingle-mangle zei

zo lieffffff, leuke lintjes ook:D

groetjes mingle-mangle

Patricia Smit zei

Ha, ha, dat ken ik, van die onaf gemaakte werkjes. Heb er net een blogbericht aan gewijd!
Je konijntjes zijn echt super schattig!! Volgens mij heb ik dat boekje ook ergens liggen....
Hier in het centrum staan de Xenos en Wibra naast elkaar. Ze worden regelmatig door mij bezocht, lekker neuzen en voor kleine prijsjes leuke dingen!

Anna zei

Adorables !!!!!!
Bon weekend !
Anna

Bernardette de Jong-Keur zei

Leuk zijn ze en zo herkenbaar onafgemaakte projecten!!!!

Gr Bernardette

www.meidendejong.nl

Antoinette zei

Wat een scheetjes :)
Nee, dat kleine spul in elkaar zetten is ook niet mijn favo bezigheid :/
Bij de Wibra hebben ze idd vaak hele leuke lintjes en spulletjes, ben er laatst ook nog langs geweest :)

Haakmuts zei

Dat is het nadeel van haken, als je dat kleine spul maakt moet het ook in elkaar, ik heb er een bloedhekel en vaak verdwijnt het bij mij ook in de mand onafgemaakte werkje. Maar jij hebt het goede voorbeeld gegeven en ga ik ook maar eens aan de slag. [als ik zin kan maken.

Haakmuts zei

Vergeet nog te zeggen dat ze heel leuk zijn geworden. :-)

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske