donderdag 12 juni 2014

2e Omslagdoek....

Wij zijn met de pinksterdagen even weg geweest met z'n tween...heerlijk lekker even uitwaaien..
We gaan een hele drukke periode tegemoet en zo kunnen we er weer tegen aan..
Tijdens die uitwaai dagen heb ik lekker kunnen haken aan mijn omslagdoek en ook zijn veel te fietsen geweest.


Ik heb de omslagdoek gehaakt met Phildar cotton 3 en haaknaald 4
Het patroon heb ik hier gekocht, zij heeft nog heel veel meer leuke patronen te koop...neem eens een kijkje zou ik zeggen


Heb vandaag de 100 Huwelijks bedankjes in elkaar gezet...ze worden morgen door de toekomstige bruid opgehaald...
Het zal wat rustiger op mijn blog worden...zoals ik al eerder zei...we krijgen een drukke periode, klussen in het huis van zoonlief, verjaardagen, bruiloften....en nog een paar feestjes van mijn man zijn werk...maar we hebben er zin in...

Leafs Klaske

13 reacties:

Villa Kakelbont zei

De omslagdoek is geweldig, zo mooi!!! Ik ben wel heel benieuwd, wat voor bedankjes je hebt gemaakt!

Saskia zei

Wow, wat 'n prachtige omslagdoek!!! Ik ben ook aan mijn allereerste omslagdoek begonnen... een zeer eenvoudig model. Ik heb dus nog wat bij te leren!

Groetjes, Saskia :)

Sanne zei

Je omslagdoek is echt prachtig geworden!

Daisy Molemans zei

Prachtige omslagdoek en ook leuk met die bloem erop!

Groetjes Daisy

www.molemiekeshobby.blogspot.be

Monique van den Berg zei

Werkelijk prachtig je omslagdoek!!

Little Train zei

Wat een prachtige omslagdoek! Ik ga het patroon opzoeken. Bedankt voor de link.

Succes met al jullie drukke bezigheden!

mingle-mangle zei

hij is prachtig geworden,succes met al wat komen gaat:D

groetjes en fijn weekend mingle-mangle

Simone s haak en naai blog zei

Heel erg mooi!
Fijne dag vandaag!

Tinie zei

Prachtige omslagdoek heb je gemaakt. Succes met alle leuke dingen in het verschiet. Lieve groetjes Tinie

Corine zei

Mooie omslagdoek! Welke kleur heb je gebruikt?
Ik wens je veel plezier in de komende drukke tijd!

Groet, Corine

Amarins zei

Wat is deze prachtig geworden! Veel succes met alle feestjes, gezellig!

Alma zei

Prachtige omslagdoek Klaske!

Ateljee de Kraal zei

Mooi patroon en mooi garen, prachtig

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske