maandag 2 juni 2014

Guus...de stoere Giraf

Guus is het tweede werkje die uit mijn mand met onafgewerkte werkjes komt, het ruimt heerlijk op zo
Er liggen nog een paar werkjes in en dan is de mand leeg.


Kiekeboe!!!!


Guusje is een patroon van Christel Krukkert.


Die leuke houten knoopjes heb ik laatst bij Girlsfever besteld....zo leuk
Zo voorlopig even de laatste Ami....wij gaan een paar daagjes even heerlijk uitwaaien...zijn we wel aan toe.
De afgelopen tijd was het zeer druk in ons gezin, en dat zal nog meer worden.
 Zoonlief gaat binnenkort het huis uit, hij heeft een huis gekocht, dus druk met klussen en verhuizen...en we hebben in Juni bijna elk weekend een Feestje.
Alleen hebben we het pinksterweekend vrij...dus even erop uit met de caravan...het wordt prima weer zeggen...ze

Ik wens jullie allemaal fijne pinksterdagen

Leafs Klaske

13 reacties:

Angelique van der Linden zei

Wat een schatje. Die knoopjes zijn echt leuk, ik heb ze ook!
Spannend dat je zoon het huis uit gaat. Ga lekker even genieten van je pinksterweekend!
Liefs Angelique

Angélique zei

Guusje is mooi geworden!
Heel fijne vakantie, geniet nog maar even goed van de rust ;-)

sieneke zei

guusje is mooi geworden prettige dagen, jullie treffen emt het weer

Mr Pat with the Hat zei

Erg mooie Giraf! En veel plezier komend weekend!

Mingle- Mangle zei

oei veranderingen op komst,zal wel even wennen zijn,weer een superleuke guus:D

fijne vakantie,

groetjes mingle-mangle

marmarel zei

Echt een stoere Guus! Ik heb gisteren ook voorzichtig een beginnetje gemaakt aan mijn 'onafgewerkte-klusjes-en -werkjes-hoop' (eerst de minst leuke naaiklusjes). Even moed verzamelen om verder te gaan...
Succes met alle drukte de komende tijd en jullie ook fijne dagen gewenst!
Groetjes, Marijke

Tinie zei

Wat een stoere Guus...Tof! Fijne dagen, geniet ervan. Lieve groetjes Tinie

Lique zei

Wat een schatje is dit zeg! Onwijs lief!

Akkelien Smink zei

Erg leuk, die Guus! En geweldig, zo'n knoopje, dat zijn mooie details.
Fijn weekend gewenst, het weer lijkt heel goed te worden, dat is alvast mooi meegenomen!
Groetjes,
Akkelien

Gerda Bos zei

Leuk, je eigen knoopjes. Echt persoonlijk worden je ami's dan. ik heb ze ook!

Hilde zei

Dit is weer een heel leuke, mooie knuffel, die Guus! Ik wens je een heel fijne vakantie toe en duim mee voor mooi weer tijdens het komende pinksterweekend (de voorspellingen zijn al gunstig!)

Wendy zei

wat een schattig girafje.
ohhhhh en dat knoopje wat leuk
Geniet van jullie vakantie.

liefs xx Wendy

Dimka Visser zei

Wat een leukerd zeg. Ik ben ook Guusje aan het maken nu in de kleurtjes uit het boekje. Maar in deze kleuren in ie ook heel mooi. Brengt me op een idee. Wil een leuk kraamkadootje haken voor een vriendin en ze weten niet wat het wordt. Dus in deze kleuren erg gaaf. Waar heb je trouwens dat stoere sjaaltje vandaan of hen je die zelf gemaakt? Echt heel leuk, maakt het helemaal af en de knoopjes ga ik ook bestellen. Heb je fijne dagen gehad? Liefs Dimka

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske