dinsdag 8 juli 2014

Voorlopig even de laatste

De titel zegt het al....dit is voorlopig even de laatste creatie die ik laat zien...
Ik vond dit leuke patroon van een Mini Suusje op dit blog...zo leuk
Heb er gelijk 1 gemaakt..en nr 2 zit ook al op de haaknaald.


Ik had nog een bol Phildar Douce liggen....het is geen gemakkelijk garen om mee te haken, maar het viel mij reuze mee..


Is het geen schatje, ik heb dit keer gekozen voor lieve zachte meisjes kleuren..leuk om te geven als kraamcadeautje
Na de vakantie ben ik weer in de lucht...mijn haak spulletjes neem ik mee.
Wens jullie allemaal een hele fijne vakantie toe...

Leafs Klaske Xx

20 reacties:

Vera de Gries zei

Ik zag hem op FB al voorbij komen. Het is echt een schatje!!! Ga hem zeker maken! Straks na het eten even in mijn bak wolletjes op zoek naar het garen Phildar Douce en aan de haak!

Supersoesje zei

Wat een lieve Suusje! Fijne vakantie toegewenst!

Simone s haak en naai blog zei

Jij ook een fijn vakantie, en tot haaks!!

Liek zei

Hele fijne vakantie! Ik ben benieuwd wat je allemaal voor leuke dingen gaat maken in de vakantie. Je bent zo snel met je projecten, dat moet wel goed komen, toch?
Groetjes,
Angélique

Mamma A. zei

So cute <3 !!!

Tämä Pöllö zei

Super cute! it's the lovely crocheted sheep I'd ever seen!:::Silvia

Angélique zei

Dit schatje heb ik ook net gemaakt, zo leuk! Die van jou is ook al zo leuk!
Fijne vakantie, geniet er van!

Angeline zei

Jaaah ik had hem al gespot dit te schattige schaapje!SUPER lief!♥

Vera zei

Deze lieverd staat ook bij mij hoog op de lijst. Garen is al in huis, nu nog beginnen.
Een hele fijne vakantie en tot blogs.

mingle-mangle zei

wij hadden haar ook al gespot wat is ze mooi geworden:D
fijne vakantie benieuwd naar je zomerhaaksels

groetjes mingle-mangle

19angel89 zei

Aaah wat een leukerd! Die ga ik zeker ook op mijn lijstje zetten!
Hele fijne vakantie!
Liefs, Angel

Sanne zei

Wat een schatje is ze geworden!
Een hele fijne vakantie gewenst.

Doortje Dartel zei

Wat een schatje!

Anoniem zei

Wat een schat ik ga hem ook maken .hartelijk dank voor je patroon.
Een hele fijne vakantie en tot blogs.

Groet Geertje

Michelle zei

Wat een schatje! Ik wens je nog een hele fijne vakantie :)

Jeanet zei

Wauw, wat een leukerd weer! Ik kijk altijd heel graag naar al die leuke creaties die je maakt! Super!

Ateljee de Kraal zei

Super leuk, goede vakantie, groetjes

Vera Wegerif zei

Hoi,

Een vriendin van mij kwam deze foto tegen en heeft mij gevraagd deze te haken voor haar nog ongeboren kindje.. Nu heb ik alleen geen patroon, kun je mij vertellen waar ik deze kan vinden/krijgen?

corry scherff zei

hoi Klaske
Wat een schattig schaapje.
Wil ´m in precies dezelfde uitvoering voor mn dochter maken.
Kun je mij aangeven wat je voor kleuren en materiaal je hebt gebruikt=
Alvast bedankt
groetjes, Corry

Anoniem zei

Ik vroeg me af of jij van phildar douce taupe hebt gebruikt of grijs?

groetjes, Lian

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske