zaterdag 9 augustus 2014

Cadeautje

De vakantie is weer voorbij.
We hebben een paar heerlijk weken gehad, het weer zat ook helemaal mee, we hebben lekker gefietst...en paar boeken gelezen...bijna niet gehaakt....hoe is het mogelijk hahaha...maar het was gewoon te warm.
Gisteren was ik jarig...ik heb een superleuke dag gehad, heel gezellig
Heb mijzelf vandaag een leuk cadeautje gedaan


Ook wil ik iedereen bedanken voor alle lieve en opbeurende berichtjes over het 
Opkikkerpotje patroon, het heeft mij heel goed gedaan..
XXXXXxxxxxxxxxxxxxxx
Manlief is aan het klussen bij zoonlief....en ik heb een haakmiddagje...lange tijd niet gehaakt
Het is er prima weer voor, want het waait en regent hier
Fijn weekend.

Leafs Klaske Xx

17 reacties:

Creadiva zei

Een gelukkige verjaardag ! En groot gelijk om je eigen een cadootje te geven !

groetjes
diane

Akkelien Smink zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes,
Akkelien

Margaret zei

Proficiat nog met je verjaardag. Dat boekje ziet er wel heel leuk uit.

Mejuffrouw B zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een superleuk kadootje heb je jezelf gegeven :-)
Ik ben heel benieuwd naar de creaties die je gaat maken uit dit boek!
Groetjes,
Suzanne

mingle-mangle zei

ook namens de mingle-mangle dames nog van harte gefeliciteerd:D

leuk boekje hebben wij ook al in handen gehad,maar nog .... niet gekocht
wie weet zeg nooit nooit haha

groetjes mingle-mangle

Marianne haakt en naait zei

Nog van harte gefeliciteerd!! Het boek ziet er al prachtig uit! Groot gelijk dat je jezelf af en toe eens iets cadeau geeft.

Ang├ęlique zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Leuk, dat boek heb ik mijzelf ook cadeau gedaan, juist omdat mijn vakantie begonnen is ;-)

marmarel zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Dat boek heb ik ook net gekocht, maar dan de engelse versie (wist niet eens dat 'ie er ook in 't nederlands is). Nou ja geeft niet, engels lukt ook wel.
Groetjes, Marijke

Marja zei

alsnog van. ­čĺĽ Klaske! slim om dat kado voor jezelf te halen, weet je in ieder geval dat t de juiste is!!
ben benieuwd waar je ons mee gaat verrassen.....
groetjes Mar

Henrike de Graaf zei

Oh dat boekje is gaaf! Ik wil hem ook graag kopen denk ik! Word steeds verliefder op dat popje op de voorkant!

Nog gefeliciteerd!

Groetjes Henrike

Daisy Molemans zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi boekje ook.

19angel89 zei

Nog van harte gefeliciteerd! :)
Leuk boekje, ben benieuwd naar de creaties die je eruit gaat maken!

Liefs,
Angel

Antoinette zei

Proficiat :)
Wat een prachtig boekje, alleen al de voorkant ziet er geweldig uit !

Patricia Smit zei

Nog van harte proficiat!
En wat een leuk boekje, ben benieuwd wat je er uit gaat maken.
Groetjes Patricia

Corine zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En je hebt een mooi boekje gekocht!
Veel plezier met haken!

Corine

Tinneshobbyworld zei

Gefeliciteerd met uw verjaardag. Hip Hip Hoera !!!
Als je zelf uw cadeau kiest dan ben je zeker dat het het juiste is. Jezelf verwennen tussendoor zonder te verjaren moet ook kunnen :-) En ja, het is somber weer voor het moment, ideaal om terug de haakpen in de hand te nemen. Ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt qua creaties.

Fijne zondag, Tinne

marion zei

wat een lief boekje lijkt me dat en trek je niet teveel aan van hobby handig, jij weet hoe het zit

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske