donderdag 28 augustus 2014

Sleutelhangers en meer...

Ben momenteel druk bezig met sleutelhangers aan het haken, en dan met name uiltjes..
Sommige mensen zijn al...aan het inslaan van Sinterklaas cadeautjes...dus bestellen ze bij mij een leuke sleutelhanger....


Deze uiltjes blijven zo leuk om te maken en het verveeld totaal niet...je hebt er weinig garen voor nodig..
Het uiltje komt het boekje "Kleurrijke Cadeautjes Haken"


Ook heb ik een giraf gemaakt voor iemand die zwanger is...in Grijs/Wit, past mooi op de babykamer.



En s'avonds haak ik een stukje aan een deken, ook voor een opdracht...haak met garen van de Zeeman
De deken moest niet te duur worden...ik haak de deken in een wafelsteek...


Ga even heerlijk in het zonnetje zitten.

Leafs Klaske Xxx

15 reacties:

Patricia Smit zei

Wat een leuke dingen heb je gehaakt en die wafelsteek is ook erg leuk voor een sjaal/das!

Villa Kakelbont zei

Tjonge, je hebt het maar druk met al die opdrachten! Ik vind de uiltjes zo mooi, vooral de kleurtjes bij elkaar.

Helemaalhoedje zei

Leuk zeg, vooral die wafelsteek.... Waar kun je t patroon vinden?
En gebruik je zeeman soft of die grote bollen Royal?

Klaske v.d Bij zei

Even op Google kijken voor de wafelsteek..en ik gebruik die grote bollen van royal

Janina Lynet Rolin zei

so beautiful! i love your owl.

Akkelien Smink zei

Wat leuk ook, die knoop op de buik van de giraffe! Mei 'k wol oer!
Groetnis,
Akkelien

Angélique zei

Die uiltjes zijn zeker leuk! Maar je giraf en het dekentje ook!
Maar zon vandaag? Ik heb er wel erg weinig van gezien.

mingle-mangle zei

zo leuk weer allemaal leuke kleurtjes wordt je vrolijk van, leuk ideetje een giraffe voor
kraamkadootje

fijn weekend mingle-mangle

Anna zei

Lovely creations !!!
Anna

Ateljee de Kraal zei

leuk die uiltjes, ben er ook verslaafd aan, groetjes

Gelincik zamanı zei

Thaks for share... owl is very colorful, sweety

Sjun! by Linda zei

Super mooi weer klaske

www.tbezigebijtje.blogspot.com zei

Oh wat zijn ze leuk he, die uiltjessleutelhangers..! Verslavend om te haken! Al moet ik zeggen, zodra ik naald en draad moet pakken voor de oogjes... moet ik mezelf er echt toe zetten. Het haken is het leukst.
En je telefoonhoesje is ook mooi geworden!!

Groetjes
Miriam
't Bezige Bijtje (terug van weggeweest)

Anoniem zei

Waar kan ik het patroontje van dit uiltje vinden?

Yvette Snijders zei

Wat een mooie uitjes en deken! Zelf wil ik ook de deken gaan halen met hetzelfde garen. Hoeveel bollen zal ik kopen ongeveer?

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske