woensdag 13 augustus 2014

StoneWashed...Beertje.

Via de digitale weg kreeg ik de vraag of ik ook kleine beertjes kon haken.
Natuurlijk kan Klaske dat....het bleek een fotografe te zijn die kleine beertjes gebruikt voor haar BabyShoots.


Ik heb dit beertje gehaakt met Scheepjes StoneWashed...en is 15 cm....het garen haakt heerlijk.
Het patroon heb ik hier gekocht
Uiteindelijk moeten er 4 van deze beertjes van de haaknaald rollen
2 Grijze en 2 Bruine....


Ook ben ik nog bezig met twee dekens voor een andere fotografe die ook BabyShoots maakt.
Nog 2 omslagdoeken, een muziek mobile en een telefoon hoesje.
Genoeg te doen...zou ik zeg zeggen...

Leafs Klaske Xx




15 reacties:

Atelier Valerie © zei

Een schat van een beertje ...
Mooi katoen trouwens ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Margaret zei

Wat een schatjes. Hoe groot zijn ze geworden ?

Corien zei

Prachtig, Klaske!
Mooi garen......
Liefs,
Corien.

Villa Kakelbont zei

Leuk dat je zulke opdrachten krijgt!! Het model van het beertje is erg goed, echt een ouderwetse teddybeer.
En met dit garen is het gaaf voor zwart/wit foto's!!

Tinneshobbyworld zei

Beren blijven leuk om te haken. Deze zien er wel heel schattig uit.
Groetjes, Tinne

Lizinka zei

Wat een lief beertje.
Ik vroeg me af of ik het patroon kan kopen?
Men zoontje heeft hem gezien op u blog en wilde er graag 1 hebben.

groetjes van Lizinka

Minimoek zei

Zo jij bent echt "Bizzy" ;-)) Schattig beertje van superleuk garen!!

Akkelien Smink zei

Dat ziet er leuk uit! Ik zag vorige week dat garen voor het eerst in het echt. Het is inderdaad heel mooi.
En leuke klussen om te doen, succes ermee!
Groetjes,
Akkelien

Thuis bij Corrie zei

Het garen komt zo heel goed tot zijn recht. Leuk als iets in opdracht mag maken.

Wendy zei

Wat een leuke opdrachten.

En wat een schattig beertje!

Henrike de Graaf zei

Wat een moppie!!

Amarins zei

Jij hebt het lekker druk haha, maar wel erg leuke opdrachten. Je beertjes zijn super lief!

marmarel zei

Leuke opdracht en een schattig modelletje!

Natasja zei

zijn leuk geworden, zie veel van dit soort wol langskomen de laatste tijd. ga het ook maar eens proberen

Mariska Cator zei

Hoi Klaske, ik zou ook dolgraag zo' n beertje voor mijn newbornshoots willen! Zou dat kunnen en wat kost ze?
Groetjes Mariska

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske