zondag 24 augustus 2014

Telefoonhoesje A la Pip stijl..

Voor mijn nicht heb ik een telefoonhoesje A la Pip stijl gemaakt...
De kleurtjes die ik gebruikt heb zijn zo vrolijk....je fleurt er helemaal van op tijdens deze regenachtige dagen, zo gaat de zomer snel voorbij en dat is wel jammer.


Ze was er helemaal blij mee...
Ik heb ook een facebook pagina gemaakt alleen voor mijn haakwerk
Neem eens een kijkje zou ik zeggen
Op deze zonnige zondag ga ik verder haken aan mijn Giraf...

 Leafs Klaske Xxx

11 reacties:

Akkelien Smink zei

Heel leuk cadeautje! De zondag begon hier zonnig, maar .... momenteel spoelt het!
Groetnis,
Akkelien

Natasja zei

leuk en wat een lekkere kleuren heb je gebruikt

mingle-mangle zei

wat een lief kadootje,en die kleuren helemaal ook ons "ding"

hier zonnetje vanmorgen nu 15.00 regen :((

groetjes mingle-mangle

Wendy zei

Heel erg mooi, daar was ze vast heel blij mee.
En de kleurtjes heerlijk.

xx

Meetje Lief! zei

Die is heel erg leuk geworden. Toch nog een beetje zomer met die heerlijke kleuren! Liefs Marcella

Sanne zei

Wat een leuk en vrolijk hoesje is dit geworden!

Muisje zei

Hier wordt ze vast blij van.

Dili'uz Uyghur zei

Really beautiful color combination.

iphone 5s hoesjes zei

leuke hoesjes zeg!!!

iphone 6 plus hoesje zei

wat leuk !!!!
heb je die zelf gemaakt

anna zei

prachtig gemaakt!!!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske