zondag 28 september 2014

Beertje

Ik krijg regelmatig verzoeken van Baby Shoot Fotografe's...of ik een beertje wil haken
Zo ook dit Beertje


Het beertje is gemaakt van Stylecraft en gehaakt met haaknaald 2,5
Ze is heerlijk zacht...
Ik zit momenteel een beetje in de lappenmand, heb al een week last van mijn rug...het gaat iets beter, maar het houd niet over, ik vind er niets aan..
Het lopen gaat gelukkig wel weer...alleen het bukken niet, dus ik doe lekker rustig aan
Ga vandaag heerlijk aan de haak, met een nieuw project, eindelijk iets voor mezelf..
Fijne zondag!!

Leafs Klaske XXxx

7 reacties:

Villa Kakelbont zei

Ongelooflijk wat jij allemaal maakt!!! Heb je nog geen eelt op je vingers van het haken?? :-)
Erg leuk dat jouw beertjes gebruikt worden voor fotoshoots!!

Marianne haakt en naait zei

Wat een schatje! Beterschap. Hopelijk knap je snel weer op.

Akkelien Smink zei

Wat een leuk beertje en wat leuk dat het gebruikt wordt voor fotoshoots.
Niet leuk: je rugklachten. Beterschap gewenst!
Groetjes,
Akkelien

Lisanne Multem zei

Super leuke beer! Zo schattig voor zo'n foto shoot! Wat balen van je rug zeg! Ikhoop dat het spoedig beter zal gaan. Liefs Lisanne

Margreet zei

Schattig beertje Klaske! Kan me voorstellen dat BSF jouw werk graag wil hebben/fotografeert :-)
Vervelend dat je zo in de lappenmand zit, rustig aan met een haakwerkje erbij en beterschap gewenst!
Fijne zondag, groetjes, Margreet

mingle-mangle zei

beterschap hoop dat het snel beter gaat,hier ook niet alles oke,zal wel weer iets rond gaan,

superleuk beertje heb je gemaakt,

groetjes mingle-mangle

marion zei

goed plan, zorg maar goed voor jezelf

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske