vrijdag 19 september 2014

Dagje uit....

Afgelopen woensdag zijn we een dagje naar Alphen a/d Rijn geweest....ik heb heerlijk geshopt bij
Wat een geweldige superleuke winkel...met een TOP aanbod aan garens...en heel leuk, vriendelijk en spontaan personeel...echt de moeite waard om er eens naar toe te gaan, bovendien was er ook nog een hele grote markt in het centrum met 600 kramen...we hebben maar een klein stukje gedaan, want het was loeiheet...wel hele lekkere kibbeling gegeten
Dit waren mijn aankopen


Van drops katoen haak ik vele baby schoentje en mijn voorraadje was bijna op, dus weer even aangevuld..


Een bol stylecraft voor het haar van "Mijn gehaakte Pop".
Ovale oogjes, en wat brazillia garen voor een nieuwe Miss Wooly...voor mijn dochter haar nieuwe kamer.
Ik kan voorlopig wel even vooruit, ik hoef mij niet te vervelen


De Nijntjes zijn van de week ook de deur uitgegaan
Zo wordt mijn lijstje steeds een beetje kleiner...de bestellingen vliegen de deur uit
Nu lekker genieten van het Weekend!!!...voor mij een rustig weekend...voor de rest van het gezin een druk weekend...Manlief haalt en brengt buitenlandse studenten naar Schiphol, dochter loopt stage in het Ziekenhuis in Groningen...en zoonlief is met de laatste klusjes in zijn huis bezig...en ik lekker aan de haak.
FIJN WEEKEND!!!

Leafs Klaske Xxx

11 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Heb mijn voorraad eveneens ingeslagen. Moesten maar eens zonder wol vallen hé :-) Vind die nieuwe kleurtjes van Paris ook heel leuk. Zo te zien ga jij je zeker niet vervelen :-). Nog een fijn weekend en veel haakgenot, Groetjes, Tinne

Gerda Bos zei

Echtstudio, daar zou ik ook wel een keertje heen willen. Ik zou helemaal los gaan, denk ik.
Helaas is het te ver uit de buurt voor mij, maar wie weet komt het er nog een keertje van.
Leuk, die Nijntjes. Altijd een geslaagd kraamcadeautje.

Dili'uz Uyghur zei

Hi there I would love to buy the baby schoentje, do you have a web shop as wel?

Alma zei

Jammer dat dat zo ver bij mij vandaan is, ik zou er ook wel ff willen winkelen.
Schattig die nijntjes!

sajuki zei

great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna

www.sajuki.blogspot.com

Daisy Molemans zei

Oh wat zijn het prachtige kleurtjes van de Drops Paris heb je ingeslagen, dat worden zeker mooie schoentjes. En die nijntjes zijn ook super leuk!
Groetjes Daisy

Sanne zei

Wat heb je leuke dingen gekocht zeg.
Soms moet dat kunnen toch!
Leuke Nijntjes!

mingle-mangle zei

wat een leuk "jongens nijntje",heb je weer verzonnen heel mooi en je kaartje erbij natuurlijk en nog
een klein maar superleuk detail de spelt toppie, zou zeggen haak ze lekker door dit weekend:D
het is hier heel mistig toch geen weer om naar buiten te gaan haha

liefs mingle-mangle

Patricia Smit zei

Je hebt heerlijke aankopen gedaan!
Ben momenteel ook aan het "stoeien" met brazilia garen maar tjonge, jonge da's geen feest! Heb jij nog tips hoe je hier het beste mee uit de voeten kunt? Ik heb het nodig om een hardos te creëren.
Veel haakplezier dit weekend!

Natasja zei

Zo je kunt weer lekker aan de gang

Michelle zei

Wat een mooie projectjes allemaal!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske