vrijdag 24 oktober 2014

Miauw....

Ik heb van de week heerlijk zitten te haken..had nog een weekje vrij van mijn werk
Met mijn rug gaat het goed, ben inmiddels zonder pijnmedicatie, maar moet nog wel rustig aan doen
Niet zwaar tillen en zo...het hele herstel duurt ongeveer zo'n twaalf weken..

Ben van plan om elke vrijdag een nieuw blogje te plaatsen...ga het proberen
Dus daar gaan we
Kater Theo en zijn vriendje muis Fiep zijn ook klaar, gehaakt met Stone Washed...wat is dat heerlijk garen om mee te haken.


Ik ben een groot fan van Stip&Haak.
De patronen zijn duidelijk en niet moeilijk.



Ben ook met Hond Boris bezig en met nog een Eefje en een Tuimeluil
Dus ik verveel mij voorlopig niet.
Morgen ga ik samen met mijn Moeder een vriendin, naar dokkum dan hebben we een ontmoeting met Maaike van Koert....van haar boek "Puur Haken"...we hebben er zin in.
Ook staan er een paar leuke kraampjes met Wolletjes..heerlijk even een uitje..
Fijn Weekend!!

Leafs Klaske XXxx


13 reacties:

Atelier Valerie © zei

Een prachtig onafscheidelijk duo ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Ateljee de Kraal zei

Super leuk geworden, groetjes

Stefanie Wijers zei

Mooi in deze kleuren!! En idd Stonewashed blijft lekker haken :)

Groetjes,
Stefanie

cutedutch.blogspot.nl

Vera zei

Lief zijn ze in stone washed uitvoering.
Veel plezier morgen.
Fijn weekend.

swiid-swiet zei

Leuke knuffels en mooi garen idd.
Ga morgen ook naar Dokkum, misschien zie ik je....oant moarn!

Michelle zei

Wat een prachtige kat is het geworden! Fijn om te lezen dat het met je rug al iets beter gaat..

Henrike de Graaf zei

Wauw!! Geweldig! Ik heb van Stip en Haak alleen nog maar konijntje pluis gemaakt maar ze heeft zoveel mooie knuffels die je kan maken :)

Groetjes Henrike

Nienkehaakt zei

Hoi Klaske,

Wat een prachtige kat heb je gemaakt. Ik ben ook helemaal fan van stip&haak, op mijn blog nog geen beestje geplaatst, heb zoveel andere projecten lopen. Ik las dat je in Fryslan woont, ik ook!
Zou het leuk vinden als je eens kwam gluren op m'n blog; nienkehaakt.blogspot.nl

Villa Kakelbont zei

Mooi resultaat met het stone washed garen, ik heb bollen liggen voor een omslagdoek.
Leuk dat je naar Maaike gaat, ik heb haar vorig jaar ontmoet bij "Create 'n date".
Ga je dit jaar naar de Kreadoe?

mingle-mangle zei

ze zijn heeeel leuk wij hebben theo en fiep ook gehaakt,leuk garen voor ons te duur,
wij haken low budget,maar vinden we niet erg resultaat telt:D

veel plezier samen met mams, en een fijn weekend
liefs mingle-mangle

creajettie zei

Wat een superleuk stel! Mooie kleuren ook.
Fijn weekend

Margreet zei

Mooi koppel Klaske en zo gezellig met elkaar :-) Leuke kleuren heb je gebruikt.
Gezellig weekend verder, leuke dag gehad vandaag? Zal best wel :-)
XxX

Antoinette zei

Ohw geweldig leuke Theo met dit garen, muisje is ook schattig erbij :)

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske