vrijdag 10 oktober 2014

Newborn Props..

Jullie zullen wel denken, waar is die mee bezig!!
Newborn props
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar het zijn leuke spulletjes om Baby foto's mee te maken.
Ik heb voor een aantal fotografen al een aantal gehaakte spulletjes gemaakt.
Nu kreeg ik een verzoek van een fotografe bij mij uit het dorp...en zij maakt hele mooie foto.s


Ik heb deze deken gemaakt...in de Wafelsteek met garen van de zeeman...hij is heel groot geworden
1,70 cm bij 1,10 cm
Ik had nog een klein bolletje over en daar heb ik een beren mutsje van gemaakt.


Zo leuk om deze kleine mutsjes te maken
Ze heeft een mega bestelling bij mij geplaatst...dus ik ben voorlopig wel even onder de pannen.

Vanmiddag zijn deze rammelaars vertrokken naar een nieuwe eigenaar
Ze zijn voor een Tweeling....


Ik vind het altijd leuk om mijn spulletjes netjes en verzorgd in te pakken.
Je wordt er helemaal vrolijk van...een echt cadeautje.
Ga van het weekend lekker aan de haak, met kleine dekentjes, Mutsjes en Beertjes
Wens jullie een fijn Weekend toe

Leafs Klaske XXxx


20 reacties:

juf Leej zei

Ziet er mooi uit Klaske!

Villa Kakelbont zei

Heel mooi allemaal!!!

Akkelien Smink zei

Prachtig allemaal! Leuk ook, het cadeau voor de tweeling.
Groetjes,
Akkelien

sandra_w zei

Heel mooi allemaal!!

creajettie zei

Wat een leuke dingen! De rammelaars voor de tweeling zijn echt schattig! En wat zijn ze leuk ingepakt!

Corien zei

Prachtig Klaske!
Je levert prachtige spulletjes.
Fijn (haak)weekend!
Liefs,
Corien

Vrouwe Papenborg zei

Hallo Klaske, super wat mooi!! Mag ik vragen welk garen van de Zeeman dit is, en hoeveel bol(len) heb je gebruikt???
Je levert mooi werk, ga zo door!! Het is een inspiratiebron. Groet'n vrouwe Papenborg, Monica

19angel89 zei

ohhhhh wauw!! Wat een mooie spulletjes weer! Die deken in wafelsteek vind ik helemaal geweldig, die staat ook hoog op mijn lijstje!
Fijn weekend!
Groetjes,
Angel

mingle-mangle zei

wat een gelukje heb je klaske,je kan bijna van je hobby je beroep maken haha,
mooie haakwerkjes,haak ze lekker door,komt wel goed

fijn weekend mingle-mangle

swiid-swiet zei

Mooie spullen heb je gemaakt!
Newborm Props?! Ik had er ook nog nooit van gehoord, wel heel erg leuk!
Noflik (haak)wykein.

Margreet zei

Mooi dekentje Klaske, grappig dat er voor sommige steken een andere naam is, want ik ken die steek niet anders dan de reliëf steek. En ook nooit gehoord van Newborn probs, weer wat geleerd :-)
De rammelaars zijn super leuk!
Fijn haakweekend, daar is het nu echt weer voor.
groetjes Margreet

Antoinette zei

Geweldig mooi gedaan :D

Scraffy vd linde zei

Leuk geworden! Ziet er ook erg "erg gezellig" uit op de foto!

Michelle zei

Ziet er mooi uit, je maakt leuke dingen!

Haakmuts zei

Wat een mooie spullen heb je weer gemaakt Klaske en ook leuk ingepakt.
Die deken zie ik ook wel zitten, heerlijk werkje voor de winteravonden, heel mooi patroon, zal eens gaan proberen want ik heb nog nooit zo'n steek gemaakt, Fijne zondag. X

Vera zei

Wat een leuke dingen allemaal weer. En een cadeautje leuk inpakken maakt het helemaal af, de aandacht die er aan besteed is zie je er aan af.

Composiet aanrechtblad zei

van jou wil ik wel een cadeautje krijgen !! leuk hoe je het inpakt

Maryett zei

Prachtig! Wat een mooie spulletjes maak jij.

Anoniem zei

Hallo, Ich finde den Aufbau der Seite klasse. Macht weiter so.


My web blog - 163

Marga zei

Klaske heb je een patroon van dit superleuke berenmutsje?
Of waar kan ik het bestellen?

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske