zaterdag 18 oktober 2014

Pop Eefje....Update

Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve woorden op mijn vorige berichtje..
Het gaat elke dag iets beter gelukkig....
Ook alle nieuwe volgers hartelijk welkom!! en veel plezier op mijn blog.


Aan elk nadeel zit ook een voordeel zeggen ze wel eens...nu ik dan met mijn rug zit heb ik wel meer tijd om te haken en ook tijd om eens weer wat spulletjes in elkaar te zetten.
Dat zijn altijd van de klusjes die ik liever uitstel...haken vind ik veel leuker
Zoals dit lieve popje
EEFJE.

Ze heeft dan eindelijk armen en benen en een paar schoenen gekregen
Het patroon is van dezelfde ontwerpsters als van de "Tuimeluil




Het patroontje heb ik besteld bij Sapie van Schepen op facebook
Je kan mij ook een mailtje sturen...om haar mailadres





Ik heb wel even zitten stoeien met het haar...dat is van de Zeeman, genaamd Shaggy
Uiteindelijk is het gelukt..en vind het er wel grappig uitzien...ook weer een eigen knoopje erop.
Binnenkort komen ook mijn eigen labeltjes binnen..ook met mijn naam.


Eefie is superleuk geworden...het koffertje komt bij de Xenos vandaan, zijn zulke lieve koffertjes.
Soms verwonder ik mij er wel eens over wat je allemaal kunt maken, met een stokje krom haakje eraan en een bol garen...zo mooi!!!
Wens jullie alvast een fijne zondag...heerlijk met dit weer.
Ik ga aan de slag met Kater Theo...

Leafs Klaske XXxx

31 reacties:

Daisy Molemans zei

Wat is ze prachtig! Fijn dat het weer een beetje beter gaat met je rug.
Groetjes Daisy

Anna zei

Super cute !!!!!!!!!!!
Anna

Margje zei

Ik zou Eefje ook wel willen maken, maar ik heb geen idee waar ik haar patroon kan kopen.
Zou jij me haar blog kunnen "geven?"

Simone s haak en naai blog zei

Love it!!!!

Vera zei

Wat een geweldig leuke pop. Haren zijn super geslaagd.
Kater Theo ligt hier ook nog om eens te maken, maar ik kom tijd te kort :-)

Margot zei

Geweldig dat haar, superleuk is ze!

Alma zei

Wat een schatje is dat! En dat haar . . . geweldig!
Leuke patronen zijn dat want de uil is ook al zo leuk geworden.
Heel veel sterkte met je rug.

mingle-mangle zei

fijn dat het al wat beter met je gaat, wat een leuk popje,die haartjes super,

rustig aan,en nog een fijne zondag

mingle-mangle

amigurumi haaksels zei

Wat een super mooie Eefje heb je gehaakt. Ik heb er al verschillende langs zien komen op facebook, maar de jouwe ziet er prachtig uit. Beterschap met je rug.

Ilonka zei

Wat een dotje zo lief

Jolanda zei

wat een schatje, echt heel mooi geworden met dat warrige haar. lief!! beterschap met je rug.

groetjes Jolanda

sabrina m zei

Wat is popje eefje leuk geworden. Ik ga haar zeker haken..
Groetjes Sabrina

Annette zei

geweldig mooi en leuk!!
Vind jou versie ook veel mooier dan oorspronkelijk van patroon..
Ik zit er ook sterk over te denken om hem te maken..
Allen patroon nog halen

Angeline zei

Wat een knapzak die Eefje!

Henrike de Graaf zei

Fijn dat het beter gaat met je! Wat een prachtig popje heb je gehaakt! He bent een kunstenares zo netjes maak je alles :D

Groetjes Henrike

Henrike de Graaf zei

He=Je

Annet zei

Wat een leuke pop, sterkte met de rug!

creajettie zei

Wat een geweldig leuk popje!

Tinneshobbyworld zei

Heel schattig popje. Vooral dat haar vind ik leuk!
Hopelijk snel genezen.
Groetjes, Tinne

Amarins zei

Wat ziet het er super uit, dat leuke koffertje ben ik toevallig gisteren ook tegen gekomen! Prachtig haakwerk.

Geriene Verduijn zei

Wat mooi gemaakt! En zo leuk ook!

Margreet zei

Klaske, wat een beeldig popje is Eefje en dat haar ... h-e-l-e-m-a-a-l TOP, knap en mooi gemaakt!
Leuk die gepersonaliseerde knoopjes/labeltjes, zag ze bij Claire ook voorbij komen.
Succes met kater Theo ;-) en beterschap verder!

rena zei

Wat een lief popje! Mag ik vragen bij wie je het patroontje besteld hebt,ik zou het ook graag willen maken.

Groetjes Renate

Klaske v.d Bij zei

Het patroontje heb ik besteld bij Sapie van Schepen op facebook

Amber zei

Wat een snoezig popje. Net zo leuk als het tuimeluiltje. Mooi gemaakt.
Helaas ben ik niet op Facebook. Lief dat ik jou een mailtje mag sturen voor het mailadres. Mijn mailtje is onderweg.

Groetjes, Margaret

Moodswing zei

Wat een schattig popje. Ik ben pas een paar weken geleden begonnen met haken en verwonder me er net als jij over, wat je allemaal kunt maken.

Anoniem zei

super leuk, ik heb het patroontje ook, maar ik kan er niet goed uit opmaken hoe ik het haar moet vastmaken, kun jij dit vertellen hoe jij dit gedaan hebt?

Anoniem zei

Patroonje gekregen van S. van Schepen. Ook al begonnen :). Gebruik even jouw ideetje voor kleurtjes en koffertje. Cadeautje voor ons buurmeisje. Wil je misschien nog even vertellen hoe je het dasje en het bloemetje hebt gemaakt? Ook ben ik wel benieuwd naar hoe je het haar precies hebt vastgemaakt. Kom er nog niet helemaal uit.
Gr. Rianne

Anna Bartolome zei

Hello!! I love it! How can I get the pattern?
My email is Annabartolomemendoza@gmail.com
Thank you!!

Consuelo Calero zei

Hola, me gusto mucho tu muñeca, quisiera que por favor me ayudes con el patrón de la misma para hacerla.
Me llamo Consuelo y soy de Ecuador, hablo español.
Mi correo electrónico es consuelocalero@hotmail.com
Muchas gracias

Ilse zei

Hoi Klaske,
Mooi popje heb je gehaakt. Ik heb je een mailtje gestuurd om het email adres van Sapie van Schepen, ik heb nl. geen facebook account.
groetjes,
Ilse

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske