donderdag 16 oktober 2014

Rugpijn

Het zal hier een beetje rustiger worden....de titel zegt het al...
RUGPIJN!!
Ik ben dinsdag morgen op mijn werk door mijn rug gegaan...Spit! heet het zeggen ze..
Heb gelijk zware medicijnen gekregen voor de pijn...die goed hun werk, ik loop voorlopig nog geen Marathon maar strompel een beetje door de kamer
Moet voorlopig heel rustig aan doen....ik zit, hang en loop een beetje en ben wat aan het haken
Maar wat wordt je moe van de pijn, voel me een heel oud wijf nu.
Maar het komt vanzelf weer goed...en daar ga ik voor..
Wens jullie alvast een fijn weekend toe.

Leafs Klaske XXxx

19 reacties:

Villa Kakelbont zei

Ik weet wat je voelt, ik heb het ook vaker gehad. En inderdaad, je wordt doodmoe van de pijn. Tussen het haken door, af en toe de oogjes even sluiten. Beterschap!!

mingle-mangle zei

same here,weet wat je voelt,sterkte,hopelijk gaat het snel iets beter:D

fijn weekend mingle-mangle

Jantine van M zei

Hier ook een rug=zwakke plek klantje.. Rust en beweging (al lijkt dat een rare combinatie) is wat mij er weer boven op opgeholpen heeft. Sterkte!

Mejuffrouw B zei

Beterschap! Altijd vervelend als je niet kunt doen wat je wil doen... :-(

Margreet zei

Laat je maar even lekker in de watten leggen, rustig aan en beterschap! ♥
groetjes Margreet

creajettie zei

Supervervelend!
Doe zeker rustig aan en van harte beterschap!

Minimoek zei

Dat is niet leuk, beterschap hoor!!

Maril Ramakers zei

het komt me bekent voor. op dit moment ook in de lappenmand met mijn rug.
bij mij is het een hernia, maar het is ook in jouw geval wel belangrijk om in beweging te blijven dan is het het snelste over anders wordt je zo snel stijf. in elk geval beterschap want het is echt geen pretje

Tinneshobbyworld zei

Is inderdaad heel vervelend. Heb dit zelf enkele keren gehad en uiteindelijk door werkongeval 2 wervels gebroken met operatie als gevolg. Ik kan je maar één goede raad geven. Doe het rustig aan, forceer niets maar blijf bewegen want ruglijden is geen lachertje. Hopelijk snel beter!!! Liefs Tinne

Stefanie Wijers zei

Beterschap Klaske! Ik heb gelukkig nog veel leesvoer op jouw gezellige blog ;)

Groetjes,
Stefanie

cutedutch.blogspot.nl

marmarel zei

Beterschap!! Ik had een paar jaar terug iets dergelijks, bovenin mijn rug, nek en schouder. Geen spit (dat ken ik van vroeger), wat het wel geweest is weet ik nog niet, hoop het nooit meer te krijgen. Ik kon niks toen, alleen wat lezen.
Ik hoop dat je snel weer opknapt!
Groetjes, Marijke

miekemoeche zei

ai ai ai, dat is geen pretje, kan er (zoals zovelen, blijkbaar) helaas ook over meespreken! Dan weet een mens pas hoe kostbaar een goede gezondheid is waarmee je alles kan doen en laten waar je zin in hebt! Dus rust jij maar goed en probeer toch niet al te stijfjes te geraken...moeilijk om hierin een evenwicht te vinden, maar het lukt je vast! Veel beterschap!
Hilde

Akkelien Smink zei

Betterskip, Klaske!
Groetnis,
Akkelien

Vera zei

Wat vervelend allemaal. Heel veel sterkte.

Wendy zei

Och wat balen Klaske.....ik hoop dat je gauw van de pijn af bent. Heel veel beterschap!
Groetjes, Wendy

Renate zei

Heel veel beterschap Klaske!!
Groetjes Renate

marion zei

heel veel beterschap.................

Marjon zei

Oh dat is niet fijn! Beterschap!

Henrike de Graaf zei

Beterschap Klaske!!!!

Groetjes Henrike

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske