woensdag 1 oktober 2014

Tuimel Uil

Ik heb deze Tuimel Uil gemaakt, in Grijs/Roze tinten
Met deze kleuren haak ik regelmatig, het zijn populaire kleuren


Op facebook is een dame die hele leuke dingen maakt, waaronder deze 
Tuimel Uilen
Ze heeft er een patroon van gemaakt...en die heb ik bij haar gekocht.


Ze zijn zo leuk om te maken...en niet moeilijk
Ze staat nu mooi in mijn kast te pronken, ga er nog een paar maken
Leuk voor op de kerstmarkt op 6 december waar ik samen met mijn moeder sta
Wens jullie een fijne avond toe, ik ga nog even aan de haak

Leafs Klaske XXxx

17 reacties:

Creadiva zei

We een schatje ! En lijkt voor een gedeelte veel op mijn nieuw ontwerp voor uilentas ... zal zeker succes hebben op je marktje

groetjes
Diane

Tinneshobbyworld zei

Had ze ook al zien voorbijkomen en vind ze heel schattig. Denk dat je met Tuimel uil veel succes gaat hebben op de kerstmarkt. Grts, Tinne

Helemaalhoedje zei

Wat een supermooi uiltje!
Hoe krijg je m zo dat ie echt kan tuimelen? Met iets speciaals gevuld?
En die leuke roze wangetjes? Hoe doe je dat?
Echt supermooi!

marmarel zei

Wat ontzettend leuk, die heb ik nog niet eerder gezien! Het zijn ook wel héél mooie kleurtjes.
Groetjes, Marijke

Marja zei

wat leuk!!! moet ik dat zien als vroeger de tuimelclowns?? zullen t leuk doen op de kerstmarkt, ook mooie kleurtjes trouwens ook, groetjes Mar

Simone s haak en naai blog zei

Superleuk!!

Herriet zei

Wat een schatje!

Atelier Valerie © zei

Een echt dotje Klaske ...
Fijne donderdag ...
Lieve groetjes Valerie ♥

Doortje Dartel zei

Wat een leukerd!

Vera zei

Wat een lieverd, zo leuk met die driehoek knoop.

creajettie zei

oh, die is echt geweldig leuk!

Marjon zei

Ze is echt super leuk!

Patricia De Baene zei

Mooi en vooral in die kleurtjes

Groetjes

Michelle zei

Wat een schatje is het geworden, mooie kleuren ook!

Micheline Rens zei

daar ben ik nu echt verliefd op, bij wie heeft u dit patroon besteld, ik zou het ook graag kopen zodat ik deze tuimeluil kan maken
groetjes
Micheline (kruissteekmieke@blogspot.be)

Taiko zei

Zou graag dit patroon willen bestellen en kopen ook van pop eefje

Groetjes Roxane

herwig.heylen@telenet.be

Anoniem zei

deze tuimel uil is van sapie van schepen via facebook

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske