vrijdag 31 oktober 2014

Van alles en nog wat..

Ik had gezegd dat ik zou proberen om elke vrijdag een nieuw blogje te plaatsen.
Het kan nog net...een blogje over van alles en nog wat.

Ik heb weer zo'n leuk popje gemaakt
Haar naam is Yfke...


Ze blijven zo leuk om te maken, Yfke wou ook even met haar zusje Eefje op de foto


Ook mijn moeder is heel creatief en mag graag haken, ze kreeg een verzoek om een kleurrijke poncho te maken....nou het is haar zeker gelukt...vinden jullie ook niet


Ik ben lekker bezig met het nieuwe patroon van Stip&Haak....een Eland, ik vind het een aanwinst van haar patronen...geweldig
Onder het genot van een kopje Chocoladekoffie heerlijk aan de haak
Wens jullie een fijn en zonnig weekend toe...


Leafs Klaske




14 reacties:

Margreet zei

Oh weer zo'n schattig popje! Yfke mag er wezen hoor, gezellig zo met zussie op de foto ;-)
Wat een vrolijke poncho heeft je moeder gehaakt!
Jij ook een goed weekend gewenst, en ... het wordt wéér mooi weer ♥

Daisy Molemans zei

Wat een scheetje weer die Yfke. En je moeder heeft een erg mooie kleurrijke poncho gemaakt.
Groetjes Daisy

In Haken zei

Wat een schattig poppetje is Yfke! Mooie kleuren!
Fijn weekend!

mingle-mangle zei

ohh weer zo'n poepie,haar lijkt ook net weer even anders,en jij hebt het patroontje al van stip en haak
leuk is ie he:D, leuke poncho knap van je mams,

groetjes en een fijn haak weekend mingle-mangle

Simone s haak en naai blog zei

Ik vond je vorige popje al zo leuk, maar deze... helemaal te gaaf (mijn dochtertje heet Yfke :))
Groetjes en een zonnige dag vandaag!!

Haakmuts zei

Wat mooie en gezellige spulletjes heb je allemaal gemaakt Klaske.
De poncho van jouw mamsie is ook heel mooi en kleurrijk, daar wordt je helemaal vrolijk van.

Geniet van het weekend.

4325 zei

so cute and clever I really like your new doll Have a Happy weekend

Nienkehaakt zei

Hoi Klaske, wat een skot fan in popke! Prachtig gemaakt hoor.
Fijne zondag.

Groet Nienke

Sanne zei

Wat een heerlijke meisjes heb je gemaakt. Ze zijn super schattig geworden.
Je rendier wordt ook erg leuk!

Amarins zei

Wat een liefie dat popje, prachtig. En de poncho is schitterend zo in die mooie felle kleuren. Inmiddels is Ralph ook af zag ik, ook al zo leuk. Je gaat als een speer!

marmarel zei

Je popjes zijn zó mooi! Je hebt wel het tempo erin. :-)
De poncho van je moeder is prachtig, lijkt mij geweldig om zo samen met je moeder bezig te zijn! Geniet ervan!
Groetjes, Marijke

Patricia De Baene zei

Wat een leuke popjes maak jij!
Geweldig

Patricia

Helemaalhoedje zei

Wat een leuke zusjes!
Hoe maak je die wangetjes zo licht rozerood?
Echt super gedaan!
Heb het patroontje ook al besteld

miepie zei

Wat een leuke popjes!

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske