vrijdag 7 november 2014

Eland nr 2

Goedemorgen, het is alweer vrijdag...de week vliegt voorbij
Eland nr 2 is ook klaar


Dit keer gemaakt in Grijs/Groen/Blauwe kleuren, weer eens wat anders.
Phildar: Zilver 074, Marine 056, Menthe 059, Minerai 048.


Het sleetje heb ik gekocht bij een Tuincentrum, vond het wel bij Rolfie passen.
Geeft een winters gevoel.
Van mij mag de Winter wel komen...heerlijk met Sneeuw en Ijs...lekker bij de kachel, haakwerkje en een kop warme chocolademelk erbij.....


Wens jullie alvast een fijn weekend toe!
Ik ga verder met kleine kerstversieringen aan het haken...want nog een paar weekjes en dan is het zover de Kerstmarkt waar ik samen met mijn moeder op sta.

Leafs Klaske XXxx

21 reacties:

Stefanie Wijers zei

Gaaf!! Het sleetje maakt het rendier echt af :)

Groetjes,
Stefanie

www.cutedutch.nl

Gerda Bos zei

Wat is dit rendier mooi geworden. Leuke kleurencombinatie. Ik ga de mijne snel afmaken.

Fijn weekend!

Vera de Gries zei

Ook deze is prachtig hoor! Ik vind dat sleetje ook echt heel erg leuk!

Fijn weekend!

Tinneshobbyworld zei

Weer een prachtig exemplaar erbij. Sleetje geeft inderdaad het winters gevoel mee. De kleurencombinatie vind ik heel mooi trouwens. Veel haakplezier nog!!!

RiannesHaaksels zei

Super leuk geworden!

Simone s haak en naai blog zei

Heel erg leuk! Heb het patroon ook al klaarliggen :)

Nina-hobbysite zei

Gaaf!

Akkelien Smink zei

Erg leuk, de kleuren zijn ook geweldig.
Groetjes,
Akkelien

mingle-mangle zei

weer zo een lieverd,schiet het al een beetje op met de voorbereidingen?lijkt me wel moeilijk
om maar weer iets nieuws en verkoopbaar te vinden,of valt dat mee?

fijn weekend haak lekker door we zien het wel weer verschijnen op je blog
liefs mingle-mangle

Margaret zei

Vind hem in deze kleuren ook een schatje.

Alma zei

Deze is ook leuk maar persoonlijk houd ik meer van de kleuren van de vorige!
Je bent lekker bezig voor kerst!

Margreet zei

Deze kleurencombinatie is ook mooi en dat sleetje erbij, geweldig!
Jij ook een goed weekend gewenst!

Patricia De Baene zei

Moooooooooi !!!

Annemiek zei

O leuk!!

hester zei

ontzettend leuk vind ik deze rendiertjes enzo mooi gehaakt,
door dat er bij jou een ster opzat,heb ik gelijk het patroon gekocht,
lekker kerstig zeg ik altijd,ga meteen aan de slag,
mijn complimenten voor je leuke rendieren!!!!!!

Linsiedepinsie zei

prachtig zeg!

creajettie zei

Dit is ook al zo'n leukerd!

Amber zei

Mooi gemaakt en wat ziet hij er geinig uit.

Groetjes, Margaret

Wendy zei

Ohhhh wat is die leuk en mooi

Xx wendy

Porcica zei

Where is the reindeer pattern? Thanks

Jolanda zei

Wat een mooi rendier. Waar kan ik het patroon vinden? Kopen?

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske