maandag 3 november 2014

Eland Ralfie

Het is nog geen vrijdag!!, maar toch een nieuw blogje
Ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers..wens jullie heel veel inspiratie en plezier op mijn blog.

Hoe leuk is dit!!!
Ik werd gevraag of ik zo nu en dan een blogje wou plaatsen op hun site..daarvoor had ik het ietsie pietsie te druk...nu doen zij dat voor mij...zo leuk, dank zij hun heb ik er veel nieuwe volgers en bestellingen bij...
Mijn Eland Ralfie is helemaal klaar, een superleuk patroon van Stip&Haak


Ik heb gekozen voor kerst groen en rood.....blijven mooie kleuren.


Dit zijn de kleuren en garen die ik heb gebruikt en haaknaald 2,5 
Catania: rood 115 en chocoladebruin 162
Phildar: Chanvre 022, Cedre 055, Blanc 010


Ben nu bezig met nr 2....het is een heerlijk patroon om te haken.
Ben dus druk bezig met de kerstmarkt die op 6 december in ons dorp wordt gehouden...
Wens jullie een fijne dag toe..

Leafs Klaske XXxx




26 reacties:

Nienkehaakt zei

Oh wat is hij schattig geworden zeg! Prachtig!!
Groetjes Nienke

Renate zei

Wauw!! Wat een schatje!!
Groetjes Renate

Tinie zei

Te gek, hij is echt gaaf. Lieve groetjes Tinie

Anneke zei

super leuk geworden, heb het patroon ook besteld

Stefanie Wijers zei

Super mooi geworden!!

Groetjes,
Stefanie

www.cutedutch.nl

sandra_w zei

Superleuk!!

Atelier Valerie © zei

Het is een schatje met een hoog knuffel gehalte ...
Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

marmarel zei

Wat is Ralfie mooi geworden!! De ster erop maakt 'm helemaal af!
Wat leuk, dat je gepromoot wordt op Frieske.nl!! Knap hoor, wat je allemaal produceert. Af en toe een markt vind ik leuk, maar op bestelling werken moet ik niet aan denken. ;-)
Groetjes, Marijke

Margreet zei

Oh je hebt hem al af, wat is die mooi geworden! ♥

Akkelien Smink zei

Erg leuk!
Groetnis,
Akkelien

Tinneshobbyworld zei

Wat is hij een knapperd geworden, de Ralfie !!!
Fijn dat je gevraagd werd bij Frieske.
Grts, Tinne

Alma zei

Hij is hartstikke leuk geworden!

Villa Kakelbont zei

Hij is geweldig, maar wat een klus weer!!! En dan ga je er nog een maken :0
Ga je nog naar de Kreadoe deze week?

Michelle zei

Wat een leukerd! Mooi ook dat die echte kerstkleurtjes erbij in zijn verwerkt!

Metsmaakgehaakt zei

Heel erg leuk geworden

Marianne haakt en naait zei

Erg leuk!!

Antoinette zei

Ah wat een leukerd, die gaat op de markt zeker de show stelen ♥

Peggy De Borger zei

Wat een schatje :-)

Groetjes
Peggy (poppe-mie.blogspot.be)

Szydełkowe czary-mary zei

Fajny renifer.

Jolanda zei

wat is ie leuk geworden zeg, zonde om alleen maar met kerst neer te zetten! Prachtig in die kleuren.
groetjes Jolanda

creajettie zei

Geweldig leuk! en mooi zo in kerstkleuren!

Herriet zei

Wat een leukerd Klaske, heel mooi gemaakt!

Sanne zei

Helemaal geweldig en zo leuk in deze kerst kleurtjes!

Vera zei

Wat een lieverd, echt helemaal kerst.

Marjon Wensink zei

Een heel erg leuk rendier zeg!

Haakmuts zei

Super leuk geworden Klaske, maar dat wist je al he :-)
En Friesland.nl, helemaal leuk om daar aan mee te werken, top!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske