zaterdag 8 november 2014

Leuk patroon ( Gratis )

Ik kreeg vanmorgen een leuk mailtje...met een verzoek of ik reclame voor haar wil maken, natuurlijk wil ik dat, veel plezier met een dit gratis patroon...ik ga m zeker maken...

Lieve Bizzy Bee volgers,

Van Klaske krijg ik de kans om mijn prachtige webwinkel aan jullie voor te stellen.
Ik ben twee jaar geleden, eigenlijk als grap, deBreiboerderij.nl begonnen. Ik ben moeder van 4 kinderen en helemaal gek van breien en haken. Mijn jongste zoon was bijna 3 jaar en was ik aan het nadenken wat te gaan doen als hij naar school zou gaan. Mijn hart volgen dacht ik, en iets waar ik echt passie voor heb.

Online om de schooltijden kunnen weken met wolletjes en echt iets moois neerzetten met top service en een kleine ouderwetse persoonlijke benadering leek me helemaal te gek.

De Breiboerderij maakte een vliegende start en het succes en harde werken overviel me volledig. Een jaar geleden stond ik op het punt ermee te stoppen omdat het zó goed ging dat ik het allemaal niet bolgewerkt kreeg met mijn drukke gezin en een écht bedrijf.
Maar ik heb ondertussen m'n draai gevonden. De Breiboerderij staat! Een prachtige moderne en zeer gebruiksvriendelijke garen en fournituren webshop. We hebben de grootste collectie Lang Yarns van Nederland en zijn kind aan huis bij Scheepjeswol en Lopi. Afgelopen maanden zijn we onze Katia en Phildar collecties aan het opbouwen geweest. Doordat we met zn tweetjes zijn hebben we alleen maar persoonlijk contact met onze klanten en dat maakt ons winkeltje gevoelsmatig 'klein' en 'dichtbij'. We fotograferen zoveel mogelijk alle duizenden bolletjes wol zelf, zodat de kleuren kloppen met wat je koopt. Je kunt garen bij ons op naalddikte, kleur en garensoort selecteren. Van de kwaliteiten die we voeren hebben we bijna altijd alle kleuren. En we hebben een enorme database gratis patronen. Dus daarom stel ik jullie vandaag Schaapje Sammy voor. 

Dit mooie patroon kunnen jullie vinden op
Ik hoop dat jullie je weg weten te vinden naar de Breiboerderij, jullie zijn van harte welkom!

Wollige groeten Marieke

5 reacties:

Jannies Hobbyhoek zei

Ik heb meteen gekeken. Wat een mooie spulletjes heeft de breiboerderij!.
Dank je voor het vermelden.
Groetjes, Jannie

Klaartje Nel zei

Ik ben jaloers op jouw webshop! Liefst zou ik ook als zelfstandige aan de slag gaan zodat ik kan bezig zijn met wat mij echt interesseert en zodat de combinatie met mijn gezin gemakkelijker kan. Het lijkt me echter allemaal zo ingewikkeld... Alvast dank voor het leuke patroontje!

Stefanie Wijers zei

Bedankt voor het leuke patroon!! Ik ga deze natuurlijk maken :)

ami fan zei

Helemaal top! En super goede service ook bij Marieke,
Het patroon heb ik (AmiFan van http://cute-amigurumi.blogspot.nl) speciaal voor hen ontworpen. Ik hoop dat iedereen ervan geniet en hem gaat haken!

Wendy zei

Wat een fantastisch verhaal Marieke! Bedankt voor het leuke patroon, ik wil deze zeker proberen te maken. Hopelijk wordt hij net zo mooi als die van jou!
Veel succes met je eigen bedrijf.
Groetjes, Wendy

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske