donderdag 18 december 2014

Laatste creatie's van 2014...

Ik heb het de laatste tijd ontzettend druk gehad...met allerlei Sint en Kerst bestellingen
Steeds meer mensen weten de weg naar "BizzyBee"...te vinden
Daarom neem ik even een Haak pauze....even rust voor mijn handen
Heb wel heel veel nieuwe ideeën voor leuke haakwerkjes...dat zit wel goed.
Dit zijn mijn laatste spulletjes van 2014.


Leuke kerstbal hoesjes....het patroon komt uit het boek
"Puur haken"
En dan zijn het Ei warmers....vond ze wel bij een glazen kerstbal passen


Ik heb ze gemaakt voor iemand die deze kleuren wou...ze hangen aan een mooi tak in de kamer.
Ook manlief is heel handig en mag graag knutselen
Hij heeft deze houten schaatsjes en laarsjes gemaakt



Ook heb ik nog een leuk kraam cadeautje gemaakt, voor een lief klein jongetje...
Een mini schaapje, die blijven zo leuk om te maken.


Ik haak regelmatig knuffeltjes voor Fotografen...zo kreeg ik een verzoek om een beertje met een mutsje op te maken in natuur tinten en een matroesjka voor aan haar Camera tas
Ze was er superblij mee.....



Wens jullie alvast Fijne Feestdagen en een Goed, Gezond, Creatief 2015 toe

Leafs Klaske








15 reacties:

Atelier Valerie © zei

Heel mooie werkjes van jouw hand gemaakt ...
Maar de houten schaatsen en laarsjes mogen er ook zijn hoor ...
Ik wens je nog hartverwarmende Kerstdagen toe
en een gezond, liefdevol 2015 ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

marmarel zei

Zó mooi allemaal! Kan mij helemaal voorstellen dat je aan een haak-pauze toe bent, wat heb je véél gemaakt... Lukt dat wel, een pauze? Ik word kriebelig als ik niks te haken of te freubelen heb. ;-)
Fijne feestdagen! Groetjes, Marijke

Micheline Rens zei

ik vind ze prachtig, die kerstballen, weer eens een goed ideetje
Micheline (kruissteekmieke)

Alma zei

Zo weer lekker bezig geweest zie ik. Mooie dingen heb je gemaakt en de schaatsen en laarsjes van je man mogen er ook zijn!

Gerda Hartman zei

Erg leuk allemaal weer. Fijne dagen.

Lotte Pothé zei

Heel mooie dingen maak je.!

Margreet zei

Prachtige afsluiting van dit jaar, mooi werk maken jullie beide :-)
Ik wens jullie ook vast
♥ gezellige feestdagen en vooral een gezond en creatief 2015 ♥
groetjes Margreet

Renate zei

Wat een mooie dingen heb je (en ook je man!) weer gemaakt!!
Voor jullie ook fijne feestdagen en alle goeds voor 2015!!
Groetjes Renate

Gerda Bos zei

Er is genoeg van je haaknaald komen rollen. Leuk hoor!

mingle-mangle zei

wauw wat weer prachtige dingen heb je gehaakt,en handig zo'n man zijn mooi geworden

wens je fijne dagen,liefs mingle-mangle

Vera zei

Wat heb je weer een prachtige dingen gemaakt en ook manlief is lekker bezig geweest.

Lique zei

Verstandig dat je even voor je eigen handen en jezelf kiest! Je heet niet voor niet BizzyBee!!

Ik vind je haaksels prachtig en je man heeft ook mooie dingen gemaakt van hout.

Fijne kerst lieve Klaske!

creajettie zei

Wat een prachtige haakwerkjes en ook de schaatsen en laarsjes zijn erg leuk!
Fijne feestdagen!

Haakmuts zei

Wat een leuke spulletjes heb je weer gemaakt Klaske.
Ik wens je samen met je gezin hele fijne Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2015

Liefs van Claire

sajuki zei

great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna


Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske