dinsdag 30 december 2014

Op de valreep...van het oude jaar!

Ik heb niet stil gezeten de laatste dagen, ik zou het een beetje rustiger aan doen.
Maar daar kwam helemaal niets van!! hihi...
Eind september...kreeg ik een verzoek om 15 beertjes!! te maken..voor een fotograaf, kon het wel rustig aan doen zei ze, het had geen haast!!!...het moest januari af zijn...ik dacht eind januari 2015..dus lekker rustig van start gegaan...maar het bleek dat ze de 1e week van 2015 klaar moesten zijn.
Dus maar even de Haaknaald in de versnelling gezet...met dit als resultaat.


Wat was ik blij dat ze af waren...kon op het laatst geen beertje meer zien!
Het was een klusje maar wel leuk om te doen...was geen moeilijk patroon gelukkig.


Tussendoor ook nog een jongens knuffel gehaakt...ik maak altijd veel spulletjes voor meisjes...nu eens iets voor een jongen..


Het patroon komt Hier vandaan, zij heeft veel meer leuke patronen
Ik heb zitten twijfelen of ik zou stoppen met mijn blog, omdat ik heel veel op facebook doe.
Maar ik weet ook dat mijn blog veel bezocht wordt...en ook door mensen die geen FB hebben....dus blijf ik lekker door gaan met bloggen!!
Mijn hoofd zit vol met nieuwe ideeën...nu alleen wat tijd vinden!

Ik wil iedereen...Goede, Gezonde en vooral een creatief 2015 toewensen.

Leafs Klaske 





12 reacties:

Akkelien Smink zei

Oei, 15 x hetzelfde beertje... Ze zijn wel leuk geworden! En je krokodil is echt geweldig!
Ja, blijf maar lekker bloggen, dat kan ook een aanvulling zijn op facebook.
Ook een goede jaarwisseling gewenst en een prachtig, creatief en gezond 2015!
Groetjes,
Akkelien

juf Leej zei

Ik snap dat je geen beer meer kon zien..dat haken gaat meestal nog wel, maar dat in elkaar zetten! Pfff...

Gerda Hartman zei

Ze zijn schattig maar kan me voorstellen datje geen beertje meer kunt zien. Fijne jaarwisseling en een creatief 2015.

Gerda Bos zei

Petje af om 15x hetzelfde beertje te haken. Ze zijn erg leuk geworden.
En de krokodil is ook een stoere jongen!
Ik ben blij dat je het bloggen voortzet. Ik ben ook een persoon zonder Facebook en ik lees je blog altijd met veel plezier. Fijne jaarwisseling!

Simone s haak en naai blog zei

Sow! Jij hebt zeker niet stil gezeten! Wat een leuke beertjes!!

mingle-mangle zei

ohhhh wat een schatjes en die krokodil ook zo leuk,
de beste wensen voor 2015 namens de mingle-mangle dames

Hilde zei

Wat een prachtige beertjes en een grappige krokodil! Fijn dat je hier verder blijft bloggen!
De allerbeste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2015!

Angélique zei

Wat een werk, maar het ziet er geweldig uit!
De krokodil is super leuk, zowel voor jongens als voor meisjes!
Ik wens jou ook een heel goed 2015, maak er wat moois van!

creajettie zei

Wat een leuke krokodil. En dan die beertjes, wat een werk maar wel schattig zo bij elkaar.
Een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar toegewenst!

Vesna Grudnik zei

hi:) very nice blog:) look my blog kvacka-rajza duso:))

Amber zei

Wat een schattige beertjes. Knap dat je er zoveel hebt gehaakt in die korte tijd. Mensen die niet haken hebben er geen idee van hoeveel tijd er in zulke knuffels gaat zitten.
Fijn dat je doorgaat met jouw blog. Daar zijn ook oude berichten makkelijk terug te vinden. Iets wat op Facebook nog wel eens lastig kan zijn. Na de recente wijzigingen in de gebruiksvoorwaarden van Facebook (alles wat je erop plaatst wordt eigendom van Facebook, waar zij op allerlei manieren gebruik van mogen maken en dat ook op een privacy-onvriendelijke manier blijken te doen) houd ik het bij Facebook voor gezien.

Groetjes, Margaret

Studio 92 designs zei

Wat een leuke knuffels heb je gehaakt. Wat een werk die beertjes, maar wel erg leuk.

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske