maandag 19 januari 2015

Van alles....en Nog wat!

Een blogje over van alles en nog wat....het heeft even geduurd!
Ik werd geveld door een beste griep...wat kan een mens zich ellendig voelen...BLEH!!!...ben nog steeds ontzettend moe....maar het hoort er bij zeggen ze..
Ik heb ook niet veel gehaakt...maar wat dingen in elkaar gezet...
Zoals Uil Floortje


Weer een superleuk!! patroon van Stip&Haak...zij ontwerpt zulke leuke patronen.
Ik ben Fan!!



Ik heb voor iemand iets heel speciaal gemaakt, helaas kan ik niets laten zien...dat komt in een later blogje....er zit een mooi verhaal achter.
Ben ook nog druk bezig met allerlei bestellingen, steeds meer mensen weten de weg te vinden naar
BizzyBeeKlaske!
Ook haak ik nog steeds voor fotografen en sinds kort mijn moeder ook...zij maakte deze leuke mutsjes


Wens jullie een fijne dag toe...

Leafs Klaske Xxxxxx


15 reacties:

Margaret zei

Leuk is deze ook weer. Het zijn hele schattige mutsjes. Ben benieuwd wat het gaat worden. Vast weer heel mooi.

Tinie zei

Leuk uil is het geworden. Ik vind de kleuren ook mooi gekozen. Benieuwd wat je gaat maken?? Lieve groetjes Tinie

Tinneshobbyworld zei

Wat een knapperd van een uil ! En wat schattige mutsjes !
Ben benieuwd achter dat "specialeke" en vooral het verhaal erachter :-)

Lieve groetjes, Tinne

Tämä Pöllö zei

Sooo cute!

Antoinette zei

Wat is jouw Floortje leuk geworden met die oograndjes :)
De mutsjes zijn zó lief.
Ziek........bah.......je hoort het van zoveel mensen, hier nog buiten schot gebleven .

Vera zei

Wat een leukerd, de uil. Ik ga ook eens de patronen van haar proberen.
De mutsjes zijn erg mooi.
Ik ben benieuwd wat het speciaals is wat je gemaakt hebt.

Michelle zei

Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt. Hopelijk voel jij je alweer iets beter, wij zijn ook goed ziek geweest voor twee weken terug. Heel naar.. Dat uiltje is ook zo lief

Wendy zei

Super! Wat is de uil mooi geworden.
En wat een leuke mutsjes
Xx

Vesna Grudnik zei

very nice:)))

Julie zei

Uil floortje is echt mooi geworden! En superschattig met dat pluizige garen zo aan de oogjes :)
Vind de patronen van stip en haak ook helemaal top!
Liefs Julie

marmarel zei

Wat een leuke Floortje, mét wimpers! Prachtige mutsjes, leuk dat het zo goed loopt allemaal. Ik hoop dat je snel je energie weer terug krijgt!
Groetjes, Marijke

mingle-mangle zei

een beetje van stip en haak en een sausje bizzy bee klaske leuk geworden,mutsjes zo liefff
beterschap:D
liefs mingle-mangle

Gehaakt met Liefde zei

Wat een lieverdje en prachtige mutsjes ook. Sterkte met het uitzieken hoor!

Groetjes,
Lianne

creajettie zei

Uil Floortje is echt prachtig! En wat een schattige mutsjes!

Mr Pat with the Hat zei

Wat een schatje! Mooie kleuren heb je gebruikt

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske