zaterdag 7 februari 2015

De weken vliegen voorbij

We zijn al weer februari....de weken vliegen voorbij, vooral als je lekker bezig bent
Ook wil ik alle nieuwe volgers van harte welkom heten.
Veel lees en kijk plezier op mijn blog.
Ik heb het iets rustiger wat bestellingen betreft...dit was mijn voorlopig laatste bestelling
Uil Floris en zijn vriendje "Schaapje"


Weer zo'n leuk patroon van Stip&Haak het schaapje is een gratis patroontje
Je kan het hier vinden
De kleuren zitten ook in het geboorte kaartje van de opdrachtgeefster...was een leuk project om te doen.


Ik heb nog een leuk patroon van Stip&Haak gemaakt
"Aap bengel"
De patronen zijn zo leuk om te maken....ik ben echt een fan!!


Ik heb Aap Bengel met de nieuwe kleuren van Catania gehaakt
Aqua 00397 en Petrol 00391


Verder zijn we druk bezig met allerlei klusjes in en om het huis, werd wel weer eens tijd.
Op 8 mei wordt een Handwerk Markt in ons dorp gehouden...en ik heb daar ook een kraampje samen met mijn moeder.
We hebben allerlei leuke ideeën in ons hoofd, nu nog uitvoeren...maar dat zal wel goed komen
Wens jullie nog een fijn weekend toe!

Leafs Klaske Xxxxxxx 


11 reacties:

Julie zei

Wat zijn ze lief ^^ mini-suusje is ook echt veel te schattig! Die maak ik ook eens als ik wat tijd heb! :D nu ben ik bezig met een kater theo (je moet morgen maar eens een kijkje nemen op mn blogje :) )
Veel liefs Julie

mingle-mangle zei

wij hebben pas geleden de muis gekocht bij stip en haak, ze zijn ook zo leuk,die van jou zijn weer
schattig leuke kleurtjes

Angeline zei

Ohhh wat een lieverds!♥

Alma zei

Wat een leuk stelletje!

Tinie zei

Prachtige knuffels heb je gehaakt. Groetjes tinie

Gerda Bos zei

Ik ben ook fan hoor! Momenteel met de muis bezig. Je hebt de uil zo leuk gemaakt. Grappig met dat zachte randje om de ogen!

creajettie zei

Wat een mooie knuffels!

Wendy zei

Wat zijn ze leuk, en hele mooie kleurencombinatie.

xx

Marianne zei

wow...die zijn leuk zeg

Myriam zei

Floris de uil ziet er geweldig uit. Vooral het 'fluffige' randje rond zijn ogen en zijn wimpers zijn erg leuk!

Awesome Needles zei

Hey how are you? I have come to your blog through a blog friend. I liked it so much that I have become a follower. I invite you to meet my blog, I hope you like it. a greeting
http://awesomeneedles.blogspot.com.es/

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske