zondag 22 februari 2015

Handwerk Markt....

Op 8 mei 2015 wordt er in ons dorp, een Handwerk markt georganiseerd....
Samen met mijn moeder hebben wij ook een kraampje...ben nu met allerlei leuke spulletjes bezig, zodat we op 8 mei een leuk kraampje hebben, die spulletjes laat ik nu nog niet zien...hihi.
Maar dat begrijpen jullie natuurlijk wel!
Ik ga wel foto's maken van de markt en ons kraampje...

Ik heb de laatste nog een paar bestellingen gemaakt...die gaan ook gewoon door..


Ik kreeg een verzoek om een kraam cadeautje te maken voor een meisje
Dit popje blijft zo leuk om te maken...het is een patroon van Lilleliis
Het mutsje heb ik gemaakt met gekruiste stokjes.
Ook heb ik een vogeltak gemaakt in dezelfde kleuren..naar een idee van Willewopsie


Deze kleuren zijn momenteel wel mijn favoriete kleuren
Heb al heel wat spulletjes in deze kleuren gehaakt.
Ook ben ik nog met een leuk project bezig!!
Het poppen kinderwagentje van mijn Mem ( moeder) opknappen....het wagentje is zo'n 60 jaar geleden gemaakt door mijn Pake ( opa )....het komt voor sier in mijn woonkamer te staan..


Het was eerst grijs, mijn man heeft m opgeknapt en wit geverfd.
Lekker fris.


Ik heb er een bedje in gemaakt en een kussentje + lakentje.
In frisse Rood/Witte kleuren


Er moest natuurlijk ook een gehaakt dekentje in....ook weer in Rood/Wit, met een beetje grijs erbij
Nu nog een leuke knuffel bedenken, dan is het helemaal klaar
Het project vind ik zeer geslaagd.
Heb er wel een gebroken haaknaald over aan gehouden...maar ik had gelukkig een reserve
Het kinderwagentje gaat als "Blikvanger" mee na de Handwerk markt.



Ook heb ik nog een opkikker potje voor bijzonder en lief iemand die wel een opkikkertje kan gebruiken.
Wens jullie een fijne zondag toe...

Leafs Klaske XXXxxx




20 reacties:

Corine zei

Wat een lief popje heb je gemaakt. Hoe krijg je die blosjes op de wangen, vraag ik me af?
Ook het dekentje in de wagen vind ik prachtig en natuurlijk ook de vogeltjes. Ze blijven leuk om te maken.
Succes met de voorbereidingen voor de markt. Gelukkig heb je nog even de tijd!

Groet, Corine

Klaske v.d Bij zei

Ik maak de blosjes met rouge

Vera de Gries zei

Voordeel van het volgen van je leuke pagina op FB, dat ik alles al gezien heb ;-) neemt niet weg dat ik het allemaal hartstikke mooi vind! Het popje blijft leuk, zeker een mooie kleurencombi.

Fijne zondag nog! Liefs, Vera

Vera zei

Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt.

Helemaalhoedje zei

Echt supermooi!
Dat mutsje echt schattig, nooit van gekruiste stokjes gehoord... Ik zal ns googlen... En dat poppenwagentje, het vraagt natuurlijk om een poppenkind... Misschien een gehaakte pop?
En die opkikkertjes... Super, destijds had je het uitgeschreven, heb je dat nog?.
Zo leuk idee

mingle-mangle zei

dat poppenwagentje zo leuk,helemaal omdat hij ook nog eens van je mams is geweest,ziet er nu al leuk uit benieuwd wat je er in gaat leggen, ga je niet te hard je haaknaald kan het al niet meer aan ha ha

liefs mingle-mangle

Patricia Smit zei

Ik heb het patroon ook maar kom er maar niet toe, terwijl ik toch elke keer weer vertederd ben als ik de popjes in blogland voorbij zie komen.
Oh, wat een nostalgie, de poppenwagen. Die verdient een ere-plekje in je woonkamer!

marmarel zei

Wat een mooie dingen heb je weer germaakt! Het popje is zo schattig, ik heb het patroon, moet 'm ook nodig eens maken. Wat is het kinderwagentje mooi geworden, ben benieuwd welke knuffel erin komt!
Groetjes, Marijke

Anna zei

Cute ! Cute ! Cute !!!
Anna

Margreet zei

Wat een leuke mooie dingen heb je weer gemaakt en die poppenwagen ... zwijmel zwijmel wat een beauty :-)
groetjes van Margreet

777nelleke777 zei

Wat een super mooie dingen zeg! Hoe doe je die mond van het kikkertje, het komt zo mooi uit, bij mij lukt dat nooit. En van waar komen die kikker snoepjes? of zijn het chocolaatjes?

Klaske v.d Bij zei

De mond van de kikker is een ketting van halve vasten en de chocolaatjes komen bij de Lidl vandaan

Wendy zei

Lekker bezig Klaske. Stuk voor stuk prachtig gemaakt.

Fijn weekend xx

Marianne zei

Hallo Klaske, wat een prachtige patronen heb je hier op staan! Ik was op zoek naar het patroon van het opkikkerpotje en klikte op een verwijzing naar deze pagina. Helaas bestaat die pagina niet meer. Ook na een lange zoektocht en heel veel verwijzingen naar deze pagina heb ik het patroon nog niet gevonden. Heb je dat patroon nog? En zo ja, hoe kan ik aan dat patroon komen?
Alvast bedankt voor je reactie :-D

A.F.J. Hurkmans zei

ook ik was op zoek naar het patroon van het kikkerpotje, maar idd de pagina werkt niet meer.
Kun je ons (mij en Marianne) er misschien toch nog aan helpen??
Alvast bedankt.

JoJo zei

Wat een mooi dekentje kun je mij vertellen welke steek je gebruikt hebt? groetjes Jolanda

Monique Schroeten zei

Hallo Klaske ik wou vragen of je het patroon wilt delen vind hem kei mooi zou hem ook graag een keer maken

Petra zei

Hallo Klaske ik heb een vraagje waar kan ik het koekiemonsterpot en opkikkerpot patroon kopen. Als ik de potten van jou zie wordt ik daar vrolijk van. Ik vind ze schitterend
Ik hoop dat ik een reactie van je krijg, alvast hartstikke bedankt Petra

Petra zei

Hallo Klaske ik heb een vraagje waar kan ik het koekiemonsterpot en opkikkerpot patroon kopen. Als ik de potten van jou zie wordt ik daar vrolijk van. Ik vind ze schitterend
Ik hoop dat ik een reactie van je krijg, alvast hartstikke bedankt Petra

Petra zei

Hallo Klaske ik heb een vraagje waar kan ik het koekiemonsterpot en opkikkerpot patroon kopen. Als ik de potten van jou zie wordt ik daar vrolijk van. Ik vind ze schitterend
Ik hoop dat ik een reactie van je krijg, alvast hartstikke bedankt Petra

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske