maandag 2 februari 2015

Lekker bezig.....

Ben van de week lekker bezig geweest met van alles en nog wat
Heerlijk!!
Deze bestelling is van de week vertrokken naar een nieuw adres


Het girafje is een patroontje van Christel Krukkert...genaamd Guusje...ik maak dit girafje vrij vaak voor kraam cadeautjes...mijn moeder heeft het mutsje gemaakt...


Dit lieve Uiltje heeft mijn moeder gemaakt, het patroontje komt uit het boekje
"Gehaakte wilde dieren"
Meestal haakt mijn moeder sjaals en omslagdoeken, tassen...maar dit keer heeft zij zich eens gewaagd aan een Amigurumi...de uil is goed geslaagd.
Verder ben ik nog bezig met een paar bestellingen....die laat ik volgende keer zien.
Ook ben ik bezig met de CAL 2015 en een project voor mezelf....

Leafs Klaske Xxxxxxxx


11 reacties:

Michelle zei

Wat een mooie projecten heb je weer gemaakt! Dat uiltje is ook zo lief

Tinie zei

Prachtige projectjes. Ik vind de gebruikte kleuren ook mooi.

19angel89 zei

Wat een schatjes! En wat leuk dat je moeder ook haakt!
Groetjess

Julie zei

Wat een mooie beestjes! Dat girafje vind ik echt supermooi
Ga dat patroontje ook eens opzoeken!
Liefs Julie

Jacq K-M zei

De uil is echt helemaal geweldig in die kleuren, Fantastisch! Ik heb het boekje ook en ga deze zeker maken!

Vera zei

Wat is Guusje leuk in deze kleuren.
Het uiltje is super en ook hele mooie kleuren heeft je moeder gebruikt.

Angélique zei

Ah, wat een lief, zoet Guusje! Heel schattig!
Het uiltje is prachtig!

Villa Kakelbont zei

De uil is ontzettend mooi gemaakt!!! Heb je de cal deken van vorig jaar al af?

mingle-mangle zei

zo liefff,leuke uil van je mams,en heb je ook nog tijd voor jezelf hihi en je hebt het al zo druk knap

Amber zei

Het ziet er allemaal prachtig uit. Leuk idee om guusje met roze en wit te haken.
De uil ziet er grappig uit. Complimentje voor jouw moeder.

Veel haakplezier met de CAL en andere dingen, Margaret

Alma zei

Ziet er allemaal weer hartstikke mooi uit!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske