zondag 29 maart 2015

Zondag!! en allerlei Rammelaars

Daar ben ik weer, we hebben weer een druk weekje achter de rug....de dagen en weken vliegen voorbij.
Allereerst alle nieuwe volgers, van harte welkom op mijn blog veel kijk en lees plezier
Ik heb de laatste tijd nogal wat afgehaakt hihi....ben dan ook druk bezig met het maken van allerlei leuke spulletjes te maken voor de Handwerkmarkt die op 8 mei wordt gehouden in mijn woonplaats.

  
Ik ben bezig met allerlei baby spulletjes aan het maken.
Zoals deze Auto Rammelaar leuk voor een jongetje.

  
Ook een leuke Giraf Rammelaar voor een meisje gemaakt
Ik maak eigenlijk veel meer spulletjes voor meisjes dan voor jongetjes

En 2 leuke Bunny Rammelaars, deze blijven zo leuk om te maken....het is een mooi projectje voor tussendoor....en niet moeilijk.


Ik hoop van de week weer een blogje te plaatsen.
Het bloggen schiet er soms een beetje bij in...en merk ook dat er meer op facebook wordt gedaan.
Wens jullie een fijne zondag toe.

Leafs Klaske Xxxxxxxx

14 reacties:

Stefanie Wijers zei

Je bent inderdaad heel druk bezig geweest, en stuk voor stuk prachtig!

Anita Oele - van de Grint zei

Leuke rammelaars zeg, dat gaat helemaal goed komen 8 mei:)

Tämä Pöllö zei

All this projects are so lovely for newborns! I realize a little bunny with the same pattern and I hope to share this project soon::: Happy sunday!

Vera de Gries zei

Alles ziet er keurig uit Klaske! Mooi!

Fijne zondag nog! Groetjes, Vera

LotteHaakt zei

Wat leuk allemaal! Groetjes, Lotte

Riannes Haaksels zei

Wat een mooie spulletjes weer!

Jacq K-M zei

Wat een geweldige speeltjes!

My cozy ✄ little space zei

Leuke blogje! ik bezoek en volg blogjes die dezelfde hobby,s als ik delen
ik ben niet elke dag blog actief, maar lees wel de blogjes en probeer een
reactie achter te laten, zijn veel leuke blogjes op internet, die de moeite
waard zijn...ik kijk op om weer terug te komen...groetjes

Patricia Smit zei

Wat een leuke rammelaars en ik herken het...ik maak ook veel meer voor meisjes dan voor jongens.
Wens je veel plezier toe op 8 mei en alvast een goede verkoop! Laat je ons horen hoe het was?

Corine zei

Wat een leuke rammelaars! Ik wens je succes verder met de voorbereidingen!

Groet, Corine

Wendy zei

Wat een ontzettend leuke creaties Klaske!
Lieve groetjes, Wendy

creajettie zei

Wat een geweldig leuke rammelaars!

studiebolletje zei

Wat een ontzettend leuke rammelaars. Waarmee vul je ze zodat ze echt rammellen?

Klaske v.d Bij zei

@Studiebolletje...ik koop rammelschijfjes en rammelballetjes...en dan rammelen ze echt

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske