zondag 19 april 2015

Van alles en nog wat

Zoals de blog titel al zegt...van alles en nog wat
Ben lekker bezig voor de Handwerkmarkt...die op 8 mei wordt gehouden in mijn eigen dorp Buitenpost.
Het bloggen schiet er momenteel echt bij in en er wordt ook minder gereageerd op blogs dan voorheen, het plezier van het bloggen is een beetje voorbij, wat ik wel jammer vind.
Ga toch proberen om zo nu en dan wat te plaatsen.


Ik heb deze leuke Knuffel Princes gemaakt van Softfun garen heerlijk zacht in haar lijf zit knisperfolie en in haar ene handje een piepertje en in haar hoofd een rammelbal.
Het patroon is van Ala Sascha zij ontwerpt nog veel meer leuke patronen.


Ook heb ik een aantal leuke sleutelhangers gemaakt.


Vond dit wel leuke aparte kikkers, patroontje ooit eens gevonden op het internet.
Sleutelhangers doen het goed op een markt.


Deze leuke konijntjes kwamen voorbij op facebook, vond het zo"n leuk patroon.
Hier kun je het patroon kopen...klikderklik
Ze zijn zo leuk om te maken.
Wens jullie een fijne zondag toe.
Ik ga verder met mijn Sleutel/Tas hangers....

Leafs Klaske XXXxxxxx




20 reacties:

Angélique zei

Wat een mooie prinses, leuk met die geluidjes erin!
de sleutelhangers zijn ook leuk, net als de konijntjes :-)
mij is het ook opgevallen, dat er veel minder gereageerd wordt dan voorheen, jammer, maar daardoor word ik zelf ook makkelijker daarin en dat levert weer meer tijd op.

Nienkehaakt zei

Hee klaske,
Wat heb je weer heerlijk gehaakt! Vind dat prinsesje zo lief. Ik vind het ook erg jammer dat er zo'n weinig reacties komen hoor, al blog ik nog niet zo heel lang. Gewoon doorgaan meid! Het is hartstikke leuk jouw berichtjes te lezen.

Groetjes en een fijne zondag,
Nienke

Margaret zei

Wat een schattig prinsesje. De kikkertjes zijn grappig.
Jouw konijntjes vind ik super leuk. Waar heb je het patroon gevonden?
Zelf zit ik niet meer op Facebook, maar missschien is er iemand in mijn omgeving die me dan aan het patroon kan helpen.
Annemarie van Annemaries haakblog vertelde een poos geleden dat veel blogger na 2,5 à 3 jaar weer stoppen. Gelukkig komen er iedere week leuke, creatieve blogs bij. Op mijn blog merk ik niet dat de reacties minder worden. Wel dat de groep die reageert door de tijd heen soms verandert.
Ieder jaar is het in sommmige maanden rustiger en in andere maanden drukker qua reacties.
Zelf merk ik dat ik graag reageer op berichtjes van bloggers die ook bij mij eens reacties plaatsen. Voor mij is bloggen iets sociaals, maar dat is het niet voor iedere blogger.
Gewoon lekker dooorgaan met leuke berichtjes plaatsen.

Fijne zondag en veel haakplezier, Margaret

sandra_w zei

Schattige creaties heb je weer gemaakt! Het prinsesje is te leuk!
Valt mij ook op dat het bloggen terug loopt..,jammer! Ik blijf het nog steeds trouw volhouden.
Fijne zondag!

Gehaakt met Liefde zei

Wat een leuke werkjes zeg. Fijne dag!

Groetjes,
Lianne

Annet zei

Je hebt weer leuke dingen gehaakt. Ik heb ook gemerkt dat er minder gereageerd wordt, maar zelf zit ik ook minder achter de pc. Het is veel leuker om creatief bezig te zijn!

Margaret zei

Wat een lief princesje. Leuk idee om daar die geluidjes in te doen. Wij zijn ook weer druk bezig voor een braderie.

Kapitein-Haak zei

Vooral je sleutelhangers vind ik erg mooi! Ik merk zelf, steeds minder met pc dus minder bloggen. Op telefoon vooral facebook. Door vele creagroepen daar denk ik dat bloganimo wel afneemt. Mn dochter attendeerde me op blogger en zo kwam ik hier. Groeten!

Henrike de Graaf zei

Ik vind het prinsesje echt superschattig!! Ik blog nu 2 jaar maar nog wel met veel plezier! Ik denk dat veel mensen die veel blogde nu ook op instagram zitten en daar gewoon sneller hun foto droppen. Ik ben er zelf ook schuldig aan hoor maar probeer wel af en toe bij mensen die ik volg te reageren! Ga maar gewoon door hoor met bloggen want jij maakt zoveel leuks!!

Groetjes Henrike

Myriam W. zei

Wat een schitterende creaties! De kikker sleutelhangers zien er leuk uit. Blijf je creaties maar lekker delen zodat wij van jouw prachtig haakwerk kunnen blijven genieten. Alvast veel succes met de verkoop!

Akkelien Smink zei

Mooi allemaal. Erg leuk dat je die "geluidjes" in dat prinsesje stopte! Veel succes met de verdere voorbereidingen voor de markt. En ja, dat van die reacties, dat herken ik wel. Toch heb ik nog wel plezier in het bloggen!
Groetjes,
Akkelien

Tam Tam zei

Mooi gemaakt allemaal! Het prinsesje maakte ik ook al eens voor mijn dochtertje, maar dan zonder de leuke 'geluidjes' :-) Kan je eventueel ook een link zetten naar het konijntjespatroon? Die vind ik ook echt super!

Jacq K-M zei

Vooral de konijntjes vind ik erg schattig! mooi allemaal

Sandra's Blog zei

Wat een leuk blog weer. Leuke konijntjes!!! En ook een goed idee om geluidjes te gebruiken.

Alma zei

Ziet er allemaal weer hartstikke leuk uit!!

Klaartje Nel zei

Goed bezig! Mooie werkjes!

Wendy's Mhaaksels zei

Wat een prachtige creaties. De prinses is echt geweldig met al geluidjes, echt super. Ik ben ook gelijk je volger geworden want ik zag dat ik dat nog niet was ;)
Groetjes, Wendy
Wendy's Mhaaksels

Angeline zei

Ohhh dat prinsesje naar het patroon van A la sascha is super cute!♥...de haasjes ook overigens en de kikkertjes!

Mobile App Developers zei

I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

Petra Meulblok zei

Hoi wat een leuke dingetjes maak je!!!
Mijn vraag is zou ik het patroontje van de kikker mogen
Ben sleutelhangers aan het haken om uit te delen voor mijn kleinzoon's verjaardag
Vr gr Petra

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske