zondag 17 mei 2015

De Handwerkmarkt

Het Bloggen schiet er momenteel helemaal bij in....ik weet niet wat het is...druk heb ik het ook niet meer.
Soms gaan die dingen zo..
Even een verslagje van de Handwerkmarkt.
Het was een dag met een gouden randje...alles zat mee....het weer, leuk publiek en ontzettend gezellig.
En ook nog goed verkocht.
Mijn kraam zag er zo uit.


Mijn moeder en nichtje, die hele dag mee heeft geholpen





Het was zeker voor herhaling vatbaar....het was de 1e keer dat het werd georganiseerd.
Er was van alles te doen...en te zien..
Binnenkort plaats ik wat nieuwe creatie's..
Heb aan de markt wat leuke bestellingen aan over gehouden, die ben ik nu aan het weg werken
Wens jullie een fijne zondag toe..

Leafs Klaske

12 reacties:

Natasja zei

Wat een leuke spulletjes, hoop dat je lekker hebt verkocht

Lize zei

Hoi Klaske, wat ziet dat er enorm mooi uit allemaal. Gezellige kraam is dat. Fijn dat je zo'n mooie dag gehad hebt.

Anita Oele - van de Grint zei

De kraam zag er fantastisch uit zeg, leuk dat je ook nog beztellingen hebt gekregen. Ja soms gaan dingen inderdaad zo, het bloggen kan even minder in beeld zijn, geeft niets!!

Villa Kakelbont zei

Geweldig!! Zo mooi gemaakt allemaal! En dat konijntje in het ledikantje.......schattig!! Heb je dat als setje verkocht, of alleen het konijn?

Klaske v.d Bij zei

Dat ledikantje is oud speelgoed van mijn moeder en hadden we als decoratie...en was niet te koop...alleen het konijntje..

mingle-mangle zei

wat een gezellige kraam en mooie haaksels,voor herhaling vatbaar,hoop dat je ook wat hebt verkocht
aan de kraam heeft het niet gelegen

Lotte Haakt zei

Het ziet er geweldig leuk uit. Fijn dat het een geslaagde dag was!! Groetjes, Lotte

marmarel zei

Leuk, ik zag het al via Facebook. Je maakt ook prachtige spulletjes!
Groetjes, Marijke

Patricia Smit zei

Mooie ingerichte kraam en super dat je er een aantal bestellingen aan hebt overgehouden. Ik ben ook met een bestelling bezig...van zoonlief wel te verstaan. Het is een volkswagenbusje. Dak en zijkant af, nu met de wielophanging bezig.

Anoniem zei

Zag het ook al op facebook. Ziet er erg gezellig uit, mooie dingen gemaakt. Bedankt voor de inspiratie��
Gr. Rianne

Mobile App Developers zei

What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

Crealice zei

dat ziet er gezellig uit!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske