dinsdag 16 juni 2015

Van alles en nog wat...

Het blogggen schiet er momenteel echt even bij in...de weken vliegen voorbij
Ook met mijn gezondheid wil het niet zo goed...daar wil ik niet zoveel over kwijt.
Wil alleen zeggen dat ik Diabeet ben en nu sinds een paar weken aan het spuiten ben...en dat heeft even tijd nodig en moet het even een plekje geven..en ben daarom wat minder aanwezig.

Maar ben nog steeds aan het haken...er staat een zomerfair op de planning
Samen met mijn moeder heb ik een kraampje op de Zomerfair in Wolvega
Zaterdag 27 juni van 10:00 uur tot 15:00 uur.
Dus er moet weer wat worden gemaakt...
Ik zit de laatste tijd in de baby spulletjes, want de Zomerfair is bij een Verloskundige Praktijk.


Deze Autootjes en Vliegtuigjes blijven leuk om te maken
Leuke Rammelaars voor jongens...ik maak altijd veel spulletjes voor meisjes...hoog tijd voor wat stoere jongens dingen.


Aan deze Auto heb ik een leuke bijt sleutel aan vast gemaakt
Een vriendin van mij heeft een leuke Webwinkel...en die verkoopt deze leuke bijtsleutels.
Maar ook leuke andere spulletjes.


Ook nog een Vlinder Rammelaar gemaakt


En een Bijtje...de Rammelaars heb ik gehaakt Cocktail van Scheepjeswol, er zit een rammel balletje in het kopje.
Ben nu met wagenspanners bezig...er staan allerlei mandjes op de tafel met alle benodigdheden.
Binnenkort hier meer over...

Leafs Klaske xxxxxxxx


15 reacties:

Atelier Valerie zei

Toffe gehaakte baby spulletjes ...
Moeten verkopen als zoete broodjes ... succes ...
Alvast beterschap gewenst ...
Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Sandra's Blog zei

Leuke spulletjes!!! Dat komt helemaal goed met die markt!! En denk aan jezelf!!
Groetjes Sandra

Villa Kakelbont zei

Dit wil toch elke baby hebben? Ik heb toch te vroeg baby's gekregen :-)
Vervelend dat je nu moet gaan spuiten, knap je er wel van op?

Haakmuts zei

Niet fijn Klaske dat je moet gaan spuiten, maar soms heb je geen keus he hoe vervelend dat ook is, hopelijk geeft dat het gewenste effect. Maar het is een lastige ziekte.
De spulletjes zijn hartstikke mooi en lief, succes met het haken voor de zomerfair.

Liefs van Claire X

Hilde zei

Je hebt heel mooie babyspulletjes gehaakt, daar gaan vast veel mensen blij mee zijn! Ik vind de blosjes die je maakt ook zo mooi! Verzorg jezelf goed, he, ik hoop dat je je snel beter mag voelen.
Groetjes,
Hilde

Myriam W. zei

Oh wat een leuke, schattige creaties! Die heb je zeker in een mum van tijd verkocht.

Jacqueline K-M zei

Wat jammer dat het met je gezondheid minder gaat maar dat neemt niet weg dat je nog steeds geweldige spullen maakt!! Vooral dat autootje met die bijtsleutel eraan vast, super schattig! Alvast veel veel plezier volgend weekend op de zomerfair!

Margaret zei

Bloggen is ook niet verplicht he. Denk ook op tijd aan je zelf. Leuke creaties heb je weer gemaakt. Heb ook net de vlinder gemaakt, volgen er nog meer. Zijn heel leuk om te maken. Die autootjes zijn ook schattig. Leuk met zo'n sleutel eraan. Mag ik vragen waar de patroontje te vinden zijn ?

annietta zei

Hey, wat maak je weer mooie spulletjes, en zoveel nieuwe ideetjes. To do list wordt alsmaar langer hihi.
Spuiten is vervelend he, of je je vrijheid in moet leveren, zo voelde het voor mij toen. Maar nu na 2 jaar kan ik zeggen dat ik me fitter voel en er geen spijt meer van heb, over de rest praten we niet. Dus vanuit een zonnig Zeeland, wens ik je alle goeds toe. Groetjes Anita xxx.

Angélique zei

Oei, heel veel sterkte met je gezondheid.
Je hebt heel mooie babyspeeltjes gemaakt, erg leuk!

mingle-mangle zei

ook vanaf deze kant veel sterkte,hoop dat het snel wat beter lukt allemaal
mooie dingetjes heb je weer gehaakt,goeie verkoop gewenst:D

liefs mingle-mangle

marmarel zei

Prachtige spulletjes heb je gemaakt! Sterkte met alles rond je gezondheid!
Groetjes, Marijke

Vera zei

Sterkte met je gezondheid, is niet niks.
Je hebt weer prachtige spulletjes gemaakt.
Do het rustig aan.
Fijn weekend.

hester zei

wat maak je toch leuke dingen,veel sterkte met je gezondheid
en veel plezier op de zomerfair,met je moeder.

Anoniem zei

Hoi!
Ik kan nergens die bijtsleutels vinden op die website... Heb je misschien een link?

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske