donderdag 2 juli 2015

Zomerstop...en vakantie!!

Zoals de blogtitel al zegt...ik las een zomerstop in en we houden vakantie
We gaan er een paar weekjes op uit met de caravan
Even heerlijk lekker niets...wel wat fietsen, boek lezen en de haakspulletjes gaan mee

Afgelopen zaterdag stond ik samen met mijn moeder op de Zomer/Kids fair in Wolvega
We hebben het ontzettend gezellig en leuk gehad, ook nog leuk verkocht.
Leuke mensen ontmoet...een TOP dagje

Ik had nog een paar leuke baby spulletjes gemaakt, zoals deze olifanten hanger
Het olifantje is een gratis patroon...wel in het Noors maar gemakkelijk om te doen
KLIK voor het patroon


Zo zag ons kraampje eruit
Het waaide die dag wel veel en was ook niet zo warm...






Ik wens jullie allemaal alvast een fijne Zomer/Vakantie
Wij gaan er van genieten.

Leafs Klaske Xxxxx



14 reacties:

Villa Kakelbont zei

Ziet er weer gelikt uit :-) Echt heel mooi....
Fijne zomer!!

Violetta zei

Wonderful! I hope you had a nice day. Where can i find the pattern for the two different rabbits in bed? Please help me, thank you very much.

Corine zei

De kraam ziet er erg uitnodigend en gezellig uit! Mooie spullen allemaal!
Ik wens je een fijne vakantie!

Groet, Corine

Sandra's Blog zei

Fijne vakantie!!! Je kraam zag er erg leuk uit. En misschien maar goed dat het niet zo warm was als vandaag...

Patricia Smit zei

Ontzettend leuke kraam waar je je ogen goed de kost moet geven want er is veel moois te zien!
Schattig olifantje maarre.....de vertaling naar het Nederlands lukt mij nog niet. De vertaling mesh geeft al 0 reacties in mijn zoekmachine. Misschien dat je het patroontje in het Nederlands op je blog kan vermelden??
Fijne vakantie!!

Anita Oele - van de Grint zei

Jullie kraam zag er gezellig uit, fijne vakantie:)

Akkelien Smink zei

Wat een mooie kraam! Hebben jullie leuk verkocht?
Fijne vakantie gewenst!
Groetjes,
Akkelien
debreimeisjes.blogspot.nl

mingle-mangle zei

fijn dat het gelukt is zaterdag,ziet er heel gezellig uit,wij wensen jullie en fijne vakantie toe
geniet ervan
liefs mingle-mangle

Wendy's Mhaaksels zei

Aaah wat een leuk olifantje! Schattig.
Mooie kraam.
Fijne vakantie, geniet ervan.
Lieve groet, Wendy

Stefanie Wijers zei

Ziet er TOP uit! Fijne vakantie.. Xx

Julie zei

Jullie kraampje ziet er superleuk uit! Toch leuk als je een fijne dag had en tevreden naar huis kunt terugkeren!
Geniet van jullie vakantie! Ben benieuwd met wat je allemaal gaat thuiskomen! :D
Veel liefs Julie

Myriam W. zei

Wat ziet jullie kraampje er gezellig uit! Geniet van je vakantie.

Jacqueline K-M zei

De kraam ziet er top uit! En de olifanten hanger is ook echt super leuk! Fijne vakantie

emmel-prutsemieke zei

Ooh dat mini wiegje!!! ben veliefd oop die roze knuffel op de laatste foto

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske