donderdag 3 september 2015

Gijs Giraf

De vakantie en de zomerstop zit er weer op...we hebben een heerlijke vakantie gehad!
Veel gefietst....en gelezen, en bijna niet gehaakt...ook wel eens lekker
Ben nu bezig mijn onafgemaakte werkjes in elkaar te zetten, want overal zweeft wat.

Gijs Giraf hoefde alleen maar 2 beentjes en een staart en Voila!!!!



Zo hoop ik toch steeds een aantal werkjes te laten zien
Ook sta ik samen met mijn moeder op de Handwerkfair bij de Vertakking


Kom gezellig even langs, er is van alles te doen en te zien..

Leafs Klaske Xxxxxx



7 reacties:

Gerda Bos zei

Zo vind ik hem ook erg leuk in deze kleurtjes. Mooi!

Wendy's Mhaaksels zei

Wat is ie leuk zo zeg! Mooi gemaakt,
Groetjes, Wendy

Herriet zei

Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
Veel succes op de handwerkfair!

creajettie zei

Erg leuk!

Angeline zei

Heel erg mooi Klaske!

Liz zei

Echt lief, die giraffe!

Gorete Cerdeira zei

Looks great!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske