dinsdag 8 september 2015

Rammel Giraf

Ik had nog wat restjes over van Gijs Giraf
Daar heb ik een rammelaar van gemaakt...zo bij elkaar heb je een leuk kraam cadeautje


Het patroontje kun je hier vinden...Klik


Even gezellig met z'n tween op de foto
Tegenwoordig heb ik mijn naam op de foto te staan...er worden veel foto's van mij gebruikt.
En dan zeggen ze dat ze het zelf hebben gemaakt...helaas!!!...

Ook heb ik mijzelf een cadeautje gegeven..
Slagletters en Cijfers om zelf leren naam labels te maken
Een nieuwe uitdaging...spannend
Binnenkort komend de eerste labels hier vast voorbij



Leafs Klaske Xxxxxxx



11 reacties:

sandra_w zei

Superlief zo met z'n tweetjes! Helaas heb je zulke mensen erbij :(
Ben heel benieuwd naar je labels ;)

creajettie zei

Wat een leuk stelletje zo samen!

Vera de Gries zei

Wat leuk, die rammelgiraf! Ik houd niet zo van blauw, maar dit vind ik echt een hele mooi combinatie! Slim van je naam over de foto, dat doe ik tegenwoordig ook altijd... Extra werk, maar het is helaas nodig..

Liefs, Vera

marmarel zei

Wat een supermooie rammelaar! Ik zal eens kijken waar ik ringen kan bestellen. Ik heb een doos vol, maar die zijn te klein. De naam over de foto doe ik ook al een tijd. Dan is in elk geval te zien waar de foto vandaan komt. Lijkt mij leuk, zelf naamlabels maken!
Groetjes, Marijke

Vera zei

Een leuk stel zo bij elkaar. En je hebt jezelf goed verwend, ik ben benieuwd naar je labels.

mingle-mangle zei

hebben wij ook al eens aan gedacht zelf labels maken, waar heb je deze gekocht of is dat een brutale
vraag...? benieuwd of het je gaat lukken maar dat zien we vast wel weer op je blog
liefs mingle-mangle
ps haaksels zien er weer SUPER uit (bijna vergeten haha)

emmel-prutsemieke zei

moooooi!

Manu Pietro zei

Davvero molto belli i tuoi lavori!!! se ti fa piacere con questo progetto o con un'altro a tua scelta puoi partecipare al mio Linky Party http://acasaconmanu.blogspot.it ... ciao e buona settimana ...

Atelier Valerie zei

Wat een schattige rammelaar met mooie kleurtjes ...
Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Antoinette zei

Ohw wat een schatjes :)
Leuk die letter stempels, tijdje geleden heb ik ook een setje gekocht, maar helaas nog geen tijd gehad om uit te proberen.

Christianne zei

Hoi Klaske, wat leuk die giraf rammelaar! Ik zocht op Google plaatjes "gehaakte rammelaar" herkende meteen de kleurencombi van jou Gijs van "We love....". Meteen even doorgeklikt ;-). Groetjes Chris

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske