zondag 4 oktober 2015

Hallo October

September is weer voorbij...en we zitten alweer een paar dagen in October
Heb weer een aantal bestellingen afgeleverd
Zoals deze mooie omslagdoek, de klant was zeer in haar nopjes.


Ik heb m gehaakt met Stylecraft en op haaknaald 5

Ook heb ik nieuwe slagletters aangeschaft, mijn vorige letters vond ik niet zo mooi, deze letters zijn strakker...
Het valt nog niet mee, maar de aanhouder wint, het is een kwestie van oefenen en volhouden, en heel veel geduld, vooral het laatste...en goed gereedschap is het halve werk.


Dit waren de eerste labels zie ik gemaakt had...ben alweer wat verder.
Het is superleuk om te doen...zo kan ik mijn haakwerkjes mooi voorzien van een leuke label.


En zover ben ik nu...het gaat steeds beter.


Dit mutsje heeft mijn moeder gemaakt...lekker warm
En ik heb er een label opgedaan, mooi stoer jongens mutsje...
Fijne zondag!!

Leafs Klaske Xxxxxx


10 reacties:

mingle-mangle zei

zo dat gaat je goed af,de labeltjes zijn heeeel goed gelukt,schattig mutsje en die omslagdoek
super,
jij ook fijne zondag groetjes mingle-mangle

sandra_w zei

De labeltjes zien er al super uit! De omslagdoek en mutsje zijn zo mooi!
Fijne zondag!

Nienkehaakt zei

Heel erg mooi Klaske! Zelf labels maken is ook erg leuk zeg, zal me daar ook eens in verdiepen.

Fijne zondag! Groetjes Nienke

Helemaalhoedje zei

Mooi met die labels! Maakt het echt af!
Waar heb je die letters gekocht als ik vragen mag?
Ik zoek nml een beter soort...gr

Klaske v.d Bij zei

Ik heb mijn Slagletters in mijn eigen dorp bij de ijzerwarenwinkel gekocht
Rubenco verkoopt ook slagletters...ze zijn niet goedkoop, maar zien er supermooi uit

Antoinette zei

Wauww wat een mooie omslagdoek !
Je labeltjes zijn hartstikke goed gelukt en de muts, die is zó schattig :D

Vera zei

Dat de klant in haar nopjes is met haar omslagdoek verbaast me niets, hij is prachtig.
Leuk dat je je eigen labels aan het maken bent, het lukt je al erg goed. Het maakt het mutsje echt helemaal af.

Smile Prince zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Smile Prince zei

Hallo Klaske
Wat een mooie stoere letters zeg ! en prachtig is je sjaal en wat een leuke muts heeft je moeder gemaakt !
Waar is dat patroontje van muts tekoop ??

heidi zei

O, ik zag deze prachtige omslagdoek op Pinterest zonder vermelding van de bron en nu blijkt hij van jou te zijn, hoe toevallig! Ik vind hem onwijs mooi door de prachtige kleuren en de beige franje. Geweldig!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske