donderdag 22 oktober 2015

Stitchmarkers...en nog wat dingen

Gistermiddag met een aantal vriendinnen deze handige Label Markeerders gemaakt
Super handig....voor iemand zoals ik...die altijd met meerdere projecten bezig is...
Zo weet je altijd welke haaknaald je voor een project gebruikt...nu kan kan ik sommige haaksels rustig laten liggen.


Ook heb ik nog een leuke knuffel voor een lief schattig jongetje...die gek is van Olaf.


Er wordt heel veel mee gespeeld en geknuffeld
Ga er nog 1 maken, want zusjelief  wil er ook graag ook een Olaf...
Ze hebben een beetje "Ruzie"....hihi.

Ook ben ik al bezig met de voorbereidingen van de Kerstmarkt die op Zaterdag 12 december in mijn dorp wordt gehouden....de ideeen willen niet zo goed komen, zit nog niet met mijn hoofd in de kerst....maar het komt vanzelf goed denk ik...


Het eerst begin is er...een lief Engeltje
Ik ga weer aan de haak...er staan nog een aantal bestellingen...en het is toch geen weer om buiten te zijn.

Leafs Klaske xxxxxxx

10 reacties:

Vrouwe Papenborg zei

Wat een lieverd het engeltje!! Patroon bekend?? Enne nog een vraagje waar haal jij de slagletters vandaan en het leer! En de ideeën komen toch vanzelf, alleen de tijd niet .... ha,ha.
Groet'n Monica

hester zei

mega slim met die nummers er op,ik weet ook vaak niet met welke haaknaald ik bezig ben als ik met meerdere werkjes tegelijk bezig ben,maar zo onthou je het wel,je olaf vind ik ook erg leuk,maar het engeltje vind ik helemaal geweldig.

Klaske v.d Bij zei

@vrouw Papenborg
De slagletters heb ik in de ijzerwarenwinkel gekocht in het dorp waar ik woon, ze zijn 5 mm, en het leer koop ik bij Jagea...( even googlen), het engeltje is een duits patroon van haekelkeks....

In Haken zei

Zo mooi die leren labeltjes! Staan ook nog op mijn to do lijstje maar ja die is al zo mega lang. Het engeltje en Olaf zijn ook erg leuk.
Fijn weekend!

Linda zei

Top idee zeg, die label-markeerders, net iets voor mij!
Ik ben meestal met meerdere projecten tegelijk bezig.
En wat een schattige haakwerkjes!

mingle-mangle zei

leuk idee, dat engeltje zo liefffff

mingle-mangle zei

klaske kun je het engeltje ook met ideal betalen?

Vrouwe Papenborg zei

Klaske bedankt voor je info!!

Klaske v.d Bij zei

@Mingle-Mangle...volgens mij niet....alleen met paypal

mingle-mangle zei

jammer die hebben we niet,vind het engeltje prachtig,bedankt voor je reactie
liefs christa, mingle-mangle

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske