zondag 8 november 2015

Omslagdoeken

Heb de laatste periode een aantal omslagdoeken gemaakt....dit zijn voorlopige de laatsten...
Ga nu weer aan de slag met kerst spulletjes voor de aankomende Fairs en Markten.


Deze is gemaakt met het mooie verloopgaren van de Zeeman..en gehaakt in de granietsteek op haaknaald 8


En deze met Julia garen van de Zeeman....het is zo'n populair garen...dat het overal steeds uitverkocht is...gelukkig kon ik een aantal bollen bemachtigen.


Van Tweed een lange, warme sjaal voor mijn dochter gehaakt....laat de winter maar komen.
Ga deze mooie zondag lekker aan de haak met kleine spulletjes voor Sinterklaas en Kerst.

Ik sta samen met mijn moeder op de MiniFair bij het Thomashuis in Damwoude
Datum en tijd: Vrijdag 20 november, 15:00 – 20:00...
Locatie: Thomashuis Damwoude, Doniaweg 73, 9104 GJ Damwoude
Kom gezellig even langs, er is van alles te zien..en te koop
Fijne zondag!

Leafs Klaske Xxxxxxxxx.

9 reacties:

Lotte Pothé zei

Hoe lang en breed heb je die tweede en derde sjaal gemaakt.? Ik vind ze namelijk heel leuk.!

Klaske v.d Bij zei

Die tweede heb ik in een punt gehaakt en zo lang als ik zelf wilde...hij is net zo groot als de bovenste.
De sjaal heb ik 50 lossen opgezet...en gehaakt met de granietsteek en meet 2,5 meter lang, en de zakken heb ik opgezet met 30 lossen..en is 24 cm hoog, inclusief omslagjes

Wendy's Mhaaksels zei

Ze zijn prachtig!
Groetjes, Wendy

Anna zei

Both beautiful !!!!!!!
Have a nice day !
Anna

mingle-mangle zei

mooi geworden,benieuwd wat je nog gaat haken voor de kerstmarkt,we zijn al begonnen met het elfje
afwerking he en natuurlijk weer veel te veel tegelijk doen je kent het;D
nog een fijne zondag verder
liefs mingle-mangle

Anita Oele - van de Grint zei

Allemaal zijn ze mooi, jij hebt hard gewerkt :-) Veel succes de 20e en ik gun je een goede verkoop!

Margaret zei

De sjaal met die zakken vind ik super leuk.

Margaret zei

Prachtige omslagdoeken. De sjaal met die zakken lijkt me extra fijn voor iemand die altijd koude handen heeft.
Ik ben benieuwd wat je voor de kerst gaat maken.

Groetjes, Margaret

Mirjam zei

Beste Klaske, wat een prachtige omslagdoeken sjaals heb je gemaakt! Ik ben helemaal weg van de tweede en derde foto! Mag ik vragen met welke haaknaald je hebt gehaakt? Bij foto 2 en 3 En is de sjaal met de zakken ook de granietsteek? Nogmaals, heel leuk en mooi. Groetjes van Mirjam

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske