zondag 22 november 2015

Pieten Potjes......

De weken vliegen voorbij, November is ook al bijna weer voorbij...
Heb het de laatste ontzettend druk met allerlei bestellingen....allemaal leuke kleine dingen voor Sinterklaas.....
Zo heb ik lege groentepotjes omgetoverd tot PietenPotjes....., wat je allemaal niet kan maken van lege potjes....zo leuk om te doen, maar ook om weg te geven.


Ik heb er chocolade munten en chocolade Sinterklaas en Zwarte Piet in gedaan...en wat strooigoed..
Het patroon kun je gratis downloaden.



Het labeltje heb ik gevonden op internet.
Wens jullie een fijne zondag toe......ik ga heerlijk aan de haak
Het is toch geen weer om er even op uit te gaan...

Leafs Klaske Xxxxxxx



15 reacties:

Gehaakt met Liefde zei

Wat een leukerds! Bedankt voor de link!!

mingle-mangle zei

ohhh die zijn mooi:D
jij ook een fijne zondag verder liefs mingle-mangle

Gehaakt met Liefde zei

Wat een leukerds! Bedankt voor de link!!

Anne-Marie Breurkes-Rood zei

Hoi Klaske, wat heb je dat weer leuk bedacht!

Gerda Bos zei

Ontzettend leuk, dit potje. Ik ga het patroontje meteen opslaan. Voor volgend jaar dan maar!

Minet zei

Wat een leuk idee. De potjes zien er zo gezellig uit.

hester zei

mega leuk vind ik ze weer!!!!

Angélique zei

Wat een gezellige potjes, heel leuk gemaakt!

Akkelien Smink zei

Ja super leuk, deze pietjes/potjes!
Groetnis,
Akkelien

Vera zei

Wat een leukerds. Nu maar hopen dat je voldoende potjes krijgt.

Anita Oele - van de Grint zei

Wat zijn ze leuk, ik had ze ook nog willen maken, maar helaas tijdgebrek, bedankt voor je link. Misschien volgend jaar op tijd beginnen.

Herriet zei

Super leuk idee Klaske, die ga ik zeker onthouden :-)

marmarel zei

Even met mijn eigen account. ;-) Wat ziet het er superleuk uit!! Ik heb er nu geen tijd voor, maar misschien volgend jaar. :-)
Groetjes, Marijke

Jacqueline K-M zei

Erg leuk!

Wendy's Mhaaksels zei

Hele leuke potjes, ik hou van de Sinterklaastijd en zulke leuke versieringen, geweldig!

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske