zondag 13 december 2015

KerstMarkt 2015

Alle drukte is bijna achter de rug....ik zeg bijna, omdat er nog een aantal bestellingen staan die nog even af moeten voor de Kerst...maar dat komt wel goed.
Afgelopen zaterdag hebben we met onze spulletjes op de Kerstmarkt in mijn eigen dorp gestaan.
Het was een gezellige en drukke markt, heel veel publiek....we hebben goede zaken gedaan, het weer was overdag helemaal Top!!....alleen op de avond viel er heel veel regen
Alle spulletjes zijn weer opgeruimd...nu lekker aan de haak met de bestellingen.

Zo zag onze kraam eruit...





De mooie Mannensjaals die mijn Mem heeft gemaakt....

Ik had een aantal lege groentepotjes tot Kerstpotjes omgetoverd, die waren niet aan te slepen...en binnen een aantal uurtjes helemaal uitverkocht..


Ik heb deze potjes zelf verzonnen...dus helaas geen patroon...


Ook nog een paar vrolijke Sneeuwpop potjes...gevuld met lekkere snoepjes
We hebben een gezellige dag gehad
Binnenkort maar even wat nieuwe haaksels bedenken...alvast voor het voorjaar en pasen...het duurt gelukkig nog even...

Leafs Klaske Xxxxxx

11 reacties:

Gehaakt met Liefde zei

Wat prachtig allemaal en fijn dat het zo goed liep!

Gehaakt met Liefde zei

Wat prachtig allemaal en fijn dat het zo goed liep!

marmarel zei

Dat wordt dus potjes sparen voor een volgende markt. :-) Ze zijn ook zo ontzettend leuk!
Ik ben gisteren naar de kerstmarkt in Groningen geweest, met mijn dochters. Dat was ook gezellig, maar ik vond het wel jammer dat het tegelijk was.
Groetjes, Marijke

emmel-prutsemieke zei

heel mooie spulletjes, ben fan van het cupcakemannetje

mingle-mangle zei

ohhh wat ziet het er prachtig uit jullie hebben het prachtig voor elkaar zeg die kraam zo mooi helaas is het bij ons een uur rijden en mn dochter moest werken kan geen vrij krijgen te druk bij de action maar petjes af prachtig en die potjes zo leuk,
wie weet een volgende markt zeg nooit nooit
liefs mingle-mangle

Little Train zei

Wat ontzettend leuk, die potjes! Geen wonder dat ze niet aan te slepen waren!

Renske zei

Mooie gevulde kraam en inderdaad die kerstpotjes zijn erg leuk!

Groetjes,
Renske

ANNA zei

De kraam was prachtig opgemaakt en dus niet iets om zomaar voorbij te lopen! Jammer dat ik niet in de buurt woon. De kerst-snoeppotjes zijn geweldig!!
Kreatieve groeten van Anna.

Saskia zei

Wow, superleuke kerstpotjes!! Heerlijk om als kado te geven & te krijgen!

Groetjes, Saskia :)

Michelle zei

Wat een super leuke en kersttige potjes! Mooi gemaakt.

jokesk zei

prachtig gedaan. Heel jammer dat er geen patroontjes zijn van deze leuke kerst en winter figuurtjes.

Ik ben maar een beginnende haakster en hoop dan maar dat ik zo ervaren wordt dat ik ook zoiets leuks kan haken. Zelf heb ik helaas een liggend bestaan en ben blij dat ik het haken ben tegen gekomen want dat kun je ook heel goed liggend doen.
Geen grote dingen haken maar leuke kleine dingetjes die ik dan aan iemand cadeau kan doen. Want het zijn toch leuke dingen waarmee je anderen weer blij mee kunt maken.
Hopelijk ben ik snel goed genoeg om ze dan ook aan o.a. De Zonnebloem te geven die zij dan kunnen verkopen om voor hun activiteiten te kunnen besteden.

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske