donderdag 24 december 2015

Patroon Kerstpotjes

Na vele vragen en berichtjes of ik ook een patroon van de kerstpotjes had...
Heb ik besloten om ze uit te schrijven, het was een klusje...ze zijn inmiddels klaar, helemaal na gelezen en getest
Ik heb ze op mijn facebook pagina te koop aangeboden
Nu wil ik dat hier ook doen, voor diegene die geen FB hebben.
Als je belangstelling hebt voor de patroontjes kun je mij een mailtje sturen
klaske.vdbij@gmail.com
Dan stuur ik jouw de betaal gegevens
De patroontjes kosten 2,00 euro per patroon, maar wil je ze alle vier dan hoef je maar 6,00 euro te betalen en krijg je dus 1 patroon gratis.


GingerBread en SneeuwMan potje


KerstMan en RenDier Potje

Ik wens jullie allemaal Fijne Feestdagen en een Goed, Gezond en Creatief 2016

Leafs Klaske Xxxxxxxxx

4 reacties:

Gehaakt met Liefde zei

Wat ziet dat er leuk uit!

Groetjes,
Lianne

Vera zei

Ze zien er erg leuk uit en ik geloof graag dat het een hele klus was om het uit te schrijven. Ik hoop dat je er veel gaat verkopen.
Ook voor jou fijne feestdagen.

Antoinette zei

Ach, wat zijn ze toch schattig en zo mooi gemaakt :)
Fijne Feestdagen !

Hilda zei

Yippie, Klaske is met patronen gekomen van haar ontwerpen. Ik ben zo blij voor en trots op je.
Ik hoop dat er nog heel veel nieuwe ontwerpen gaan volgen in 2016, want de patronen zien er zo mooi uit. Verzorgd en heel duidelijk!!!!

Groetjes HIlda

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske