dinsdag 5 januari 2016

BRrrrrr koud en spekglad!!

Wat een weer hier in het noorden, allemaal ijzel en sneeuw
Het is dan ook spekglad buiten, de kinderen schaatsen hier in de straat.
De scholen en sommige bedrijven zijn hier dicht, openbaar vervoer rijden niet.
De boel is hier een beetje ontregeld.
Vanmorgen ben ik lopend naar mijn werk gegaan, met sokken over mijn schoenen hihi....het is maar een loopje van 5 min...maar het duurde nu bijna een half uur voordat ik op mijn werk was.


Dit is in de buurt van werk....deze meisjes schaatsen langs de winkel...( werk in een fietsenwinkel)
Hebben jullie even een idee, hoe het erbij ons uit zag....
Dus dat werd vanmiddag "verplicht"...thuis zitten....geen probleem....vanmiddag heerlijk zitten haken en er lagen nog een paar onafgewerkte werkjes...


Deze potjes had ik nog niet laten zien...nog een oudje uit 2015 hihi
Ben al druk bezig met allerlei ontwerpjes voor nieuwe potjes
Binnenkort daar meer over

Leafs Klaske Xxxxxxxx

10 reacties:

Henny zei

ohhhh wat erg, gelukkig ben je heel aan gekomen en weer thuis gekomen! Leuke elfenmannetjes, ben benieuwd naar de nieuwe potjes.... groetjes BB

Anneke zei

Ja wat een weer he en hier in het westen is het niet voor te stellen. Alles normaal en groen.
superleuke elfenpotjes!

Angélique zei

Dat is een flinke omslag van het voorjaarsweer rond de kerst naar dit midwinter-weer.
Super leuke potjes heb je gemaaakt, past helemaal bij de rest van je bericht :-)

Wendy's Mhaaksels zei

Geweldig leuke potjes! Haha oudjes ja, van vorig jaar, de tijd vliegt ;)
Oh wat een weer bij jullie. Succes nog even want ik hoorde dat het nu en vannacht ook nog wel zo blijft.... Sterkte en ook veel plezier want het heeft ook wel weer wat. De kinderen vergeten dit hun hele leven niet meer, schaatsen op straat! ;)
Groetjes, Wendy

Marguerite zei

Wat een winter ineens he!
Morgen weer zo'n dagje. Ben benieuwd hoe laat we nu weten of ze 'ijzelvrij' hebben.

mingle-mangle zei

Hier het zelfde laken en pak, geen doen om buiten te wezen,dus heerlijke haken haha
wat weer een leuke potjes ze kijken ook zo lief,nou voorzichtig lopen vandaag,hier zijn de kids vrij alle scholen zijn gesloten wel gezellig hoor:D

liefs mingle-mangle

creajettie zei

Wat een superleuke potjes heb je gemaakt!
Voorzichtig aan met al die gladheid!

Gerda Bos zei

Wel gaaf, dat schaatsen op straat!
Doet me denken aan mijn eigen jeugd. In de jaren zeventig ook een keertje kunnen schaatsen op straat.
Die gehaakte potjes van jou blijven leuk.

Vera zei

Wat een raar weer is het in Nederland met zulke grote temperatuurverschillen. In de kop van Noord-Holland zijn we de dans ontsprongen.
Ik vond je potjes geweldig. Sterkte met de gladheid.

Margaret zei

In december leek het bijna lente en nu zo midden in de winter. Ik hoop voor jullie dat ijzel en gladheid snel voorbij gaan. Schoon vriezend weer is toch veel prettiger.
Wat heb je leuke potjes gemaakt.

Groetjes, Margaret

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske