zondag 17 januari 2016

Zusjes " SweetiePie".....

Breaking News!!!!
Gisteren hebben de Zusjes "SweetiePie"....
De wedstrijd van heel Potjeswereld bakt gewonnen....het was nogal spannend, want er was best veel concurrentie, maar hun vruchtencupcake gaf de jury de doorslag....


Mijn nieuwste ontwerpje...de Zusjes SweetiePie...
Als je belangstelling voor het patroontje hebt kun je mij een mailtje sturen
klaske.vdbij@gmail.com
Dan stuur ik jouw de betaalgegevens.
Het patroontje kost 2,00 euro


Ik ga nog heerlijk even aan de haak, met bestellingen en nieuwe ontwerpjes
Fijne Zondag

Leafs Klaske Xxxxxxxxx





13 reacties:

Monique van den Berg zei

Gefeliciteerd Klaske! Ze zijn dan ook echt super leuk.
Groetjes Monique

Alma zei

Wat zijn ze schattig!

Anja (Zoomsnoren) zei

They are really cute!

zeeuwsmeisje zei

Wat een leuk stel heb je weer gemaakt. Vind de vruchten bovenop echt super mooi.
gr lisette

Alienke V zei

So sweet!!!

mingle-mangle zei

het is je gelukt,deze nog niet gespot op het net hihi SUPER EN ZO LIEFFFFFF
liefs mingle-mangle

Haakinformatie.nl zei

Wat een leukies!!! Knap gemaakt!

Anoniem zei

Super leuk!
Ben erg blij met de patronen.
Gr. Rianne Odink

hester zei

hallo klaske,
mega leuk blijf ik jou potjes vinden,
mijn complimenten voor deze 2 dames weer.

creajettie zei

Wat zijn ze geweldig leuk!

Jolanda zei

ze zijn echt geweldig, zo leuk gemaakt!
groetjes Jolanda

Gerda Bos zei

Wauw! Deze zijn ook weer zo leuk.
Dat doe je goed zeg!

Anoniem zei

geweldig zeg gefeliciteerd ze zijn geweldig
leida

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske