woensdag 2 maart 2016

BizzyBeeTeam

Allereerst wil ik mij BizzyBeeTeam even in het zonnetje zetten...
Zij testen en haken mijn BizzyBeePotjes patronen...
Heel waardevol zo,n clubje van mensen
Frutsels en Meer, Hilda Suringa, Linda Braaksma
En Sparkelz Creatief, zij verkoopt mijn patroontjes in haar winkel in Zuidhorn


Ik ben niet altijd bezig met ontwerpen, soms lijkt het wel zo hihi, maar ik haak ook nog veel andere spulletjes...
Heb nog een flink aantal bestellingen staan...die gaan ook gewoon door..zo leuk om te doen.


Zoals die leuk, lieve, schattige konijntje met lange oren...


Ook weer even iets voor mezelf gehaakt alvast voor de Pasen, iets van de Action en mijzelf.
Meestal haak ik voor anderen en heb ik nooit iets leuks voor mezelf....maar nu gelukkig wel.....
Ik ga nog even lekker aan de haak, wens jullie een fijne avond toe

Leafs Klaske Xxxx

7 reacties:

marmarel zei

Super hoor, zulke testers. Zij kijken er toch weer met andere ogen naar, dan je het zelf doet. Leuke spulletjes heb je gemaakt. Herkenbaar, bijna nooit iets voor jezelf maken. ;-) Hier gaat ook bijna alles de deur weer uit.
Groetjes, Marijke

Alma zei

Nou je hebt gelijk dat je die kip voor jezelf gehaakt hebt, hij is verschrikkelijk leuk!! En het kuikentje natuurlijk ook ;)

Renske zei

Leuke kip! En je kan het ook zo leuk decoreren. Net zoals het konijn in de koffer.

Groetjes,
Renske

Vera zei

Leuk dat je je testteam zo in het zonnetje zet. Ontwerpen is leuk, maar testers zijn ook heel belangrijk. Je leest zelf toch over fouten heen.
Dat krukje waar kip op zit komt me bekend voor hihihi. Waar zouden we zijn zonder de Action. Ik vind de kip trouwens erg leuk en goed dat je ook eens iets voor jezelf hebt gemaakt. Schiet er hier ook vaak bij in.

borboleta zei

Tok tok,leukkkkkk

Henny zei

Hulptroepen zijn altijd goed! En jezelf ook verblijden met iets nieuws, je hobbyt er hard voor :) BB

Anoniem zei

Hij is toppie gemaakt de bij is de patroon te koop

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske