dinsdag 10 mei 2016

Collage

Ik heb even een nieuwe collage van mijn BizzyBeePotjes gemaakt..
Het zijn er nu in totaal 14 potjes....en er zullen nog wel een aantal bijkomen denk ik
De ideeën zijn nog lang niet op.
Ik geniet nu van het mooie weer...en ben andere dingen aan het haken 
Zo ben ik mijn cadeautjes mand weer aan het vullen..altijd handig om een klein cadeautje in huis te hebben..binnenkort komen de foto,s


De patroontjes blijven deze maand nog in de aanbieding
3 patroontjes voor 5,00 euro
Heb je belangstelling...kun je me altijd een mailtje sturen
klaske.vdbij@gmail.com
Wens jullie nog een fijne dag toe
Ik ga lekker de tuin in en aan de haak...

Leafs Klaske xxxxxxxxxxx

1 reacties:

mingle-mangle zei

veel haakplezier vandaag, ben zelf ook bezig met scaryhairy,met een mingle-mangle sausje,
meiden druk aan het leren flink afzien met dit warme weer,morgen beginnen:( spannend

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske