zaterdag 21 mei 2016

SweetWishes

Ik kreeg via facebook een verzoek....of ik mee wilde werken aan een speciaal potje...voor een goed doel.
En natuurlijk was mijn antwoord...jazeker daar wilde ik wel aan meewerken...nadat ik haar verhaal had gelezen
Karin Timmermans is 42 jaar en heeft MS...en kan bijna de deur niet uit, en ze kan niet op een gewone fiets, fietsen...daarom spaart ze voor een E-Bike Bakfiets, zodat ze de rollator ook kan meenemen zodat ze weer wat meer buitenhuis komt, want beweging is goed.
Het potje heet......SweetWishes...


Het patroontje is bij Karin te bestellen door haar een mailtje te sturen
timmermanskarin@hotmail.com
En kost 2,50.......ik hoop dat ze veel patroontjes mag verkopen....en zodat haar droom dichterbij komt
Alle kleine beetjes helpen
Fijn weekend!

Leafs Klaske Xxxxxx

11 reacties:

zeeuwsmeisje zei

Wat een prachtig patroontje klaske. Ik ga hem vlug bestellen.

Tinneshobbyworld zei

Leuk initiatief en super leuk patroon. Ga deze ook bestellen!

Vriendelijke groetjes, Tinne

mingle-mangle zei

weer zo'n scheetje, is besteld ^-^,voor het goede doel!!
fijne zondag

Renske zei

Wat een mooi doel!

En het potje mag er ook zeker wezen!

Groetjes,
Renske

Margaret zei

Wat een schattig potje en wat een mooi doel. Ik heb het patroon meteen besteld. Net als jij hoop ik dat veel mensen Karin willen helpen.

Groetjes, Margaret

Sanfleuri zei

Ik vind m ook geweldig, heb hem ook besteld. Kunnen we dit bericht ook delen zodat meer mensen het kunnen bestellen?

Klaske v.d Bij zei

@Sanfleuri....je mag er zelf wel een bericht aan wijden..hartstikke leuk
Je mag mijn tekst en foto wel gebruiken als je dat wilt

dini kesterink zei

wil ook graag het patroon bestellen voor het goede doel

dini kesterink zei

wil ook graag het patroon bestellen voor het goede doel

Klaske v.d Bij zei

@Dini, je kan het patroon bestellen bij timmermanskarin@hotmail.com

Anoniem zei

Hoi klaske
Ik wil heel graag dit patroon bestellen

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske