zaterdag 13 augustus 2016

Home Sweet Home

We zijn weer thuis van een superleuke vakantie...heerlijk weer gehad, zo nu en dan een buitje.
14 dagen in Zuidwest Duitsland vertoefd..op een hele mooi camping
Camping Nahetal in Oberhausen an der Nahe..echt een aanrader, als van rust en mooie natuur houd...


Ik heb niet zoveel gehaakt, maar ook een aantal boeken gelezen...heerlijk lekker ontspannen
Niets moet alles mag..vakantie
Ook hebben een paar leuke uitstapjes gemaakt.


Dit is bij de Lorely...aan de Rijn...een super mooie omgeving..en een prachtig uitzicht


Deze leuke en bijzondere giraf...heb ik wel gehaakt op vakantie
De giraf is namelijk voor ons kleinkind...die als alles goed gaat in september wordt geboren
Ja jullie lezen het goed...wij worden Pake en Beppe!!! ( Opa en Oma )
Zo geweldig en bijzonder
Wens jullie een fijn weekend toe

Leafs Klaske Xxxxxx


8 reacties:

Villa Kakelbont zei

Dat is wel groot nieuws!!! Wie van de 2 krijgt een kind? Je zoon of je dochter? Je wordt wel een jonge oma!! :-)

mingle-mangle zei

wauw wat leuk, van harte gefeliciteerd!!nou dat weer heerlijk haken;D

Klaske v.d Bij zei

Mijn zoon krijgt een kind met zijn vriendin...

Anita Oele - van de Grint zei

Wat leuk, opa en oma, van harte gefeliciteerd :-) groetjes Anita

Metsje zei

Spannend Klaske lijkt me, de giraf is trouwens prachtig ! Wat een mooie natuur daar in Duitsland !

Renske zei

Dat klinkt als een heerlijke vakantie.

Gefeliciteerd met het verwachte kleinkind, leuke giraf heb je gehaakt.

Groetjes,
Renske

P.s Vind je het goed als ik je bij mijn favoriete blogs in het lijstje zet?

Klaske v.d Bij zei

Dank je wel Renske
Ja hoor is helemaal goed...

Rita Janssen zei

Fijn,jullie zijn uitgerust en je hebt een hele lieve mooie giraf gehaakt voor je toekomstig kleinkind. Ik kan je vertellen, je leven verandert compleet, in de goede zin! Gefeliciteerd Pake en Beppe!
Grtjes, rita.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske