zondag 21 augustus 2016

Vakantie Haaksels

Heb niet zo heel veel gehaakt in de vakantie
Wel een aantal boeken op mijn E-Reader gelezen....lezen vind ik heerlijk om te doen

Vakantie Haaksel Nr 1


Dit leuke Autootje met Caravan komt uit het boek Amigurumi Cijfers van Christel Krukkert.
Er staan leuke kleine patroontjes in....deze moest even gehaakt worden hihi.

Vakantie Haaksels Nr 2


Leuke Tas/Sleutelhangers gemaakt voor de aankomende fairs
De ijsjes komen uit dat boek Amigurumi Cijfers.
De Flamingo,s komen uit het boek Amigurumi & Mini,s....van Tessa van Riet-Ernst.
Ze zijn zo leuk om te maken en Flamingo,s zijn momenteel zeer populair...je vind ze overal.....


Ook ben ik al bezig met Winter/Kerst Haaksels.
In september komen 2 nieuwe BizzyBeePotje patronen uit....
En in november wordt de kerstserie uitgebreid....lekker bezig, heerlijk om te doen
Wens jullie een fijne zondag toe

Leafs Klaske Xxxxxxxxxx

7 reacties:

Anoniem zei

Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe potjes.
Ik wacht vol spanning!

Groetjes,
Hildegarde

Appelblauwzeegroen zei

De kerstserie is prachtig, heel leuk! Als je nog goede boekentips hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Hilde

Creadiva zei

Wat schattig die caravaan met autotje ! je maakt ook leuke dekseltjes !!

Sofie zei

Ik haakte tijdens mijn vakantie het ijskarretje uit haar boek, die auto met caravan ziet er ook heel mooi uit!
Ook je sleutelhangers zijn tof om cadeau te doen, niet?! En die potjes, echt heel leuk!
Groetjes Sofie

mingle-mangle zei

ohhhh leuk had misschien ook gehoopt op een herfst potje...... maar kerst winter
kan niet wachten:D

Atelier Valerie zei

De winterpotjes zijn zo gezellig mooi ...
Leuk om als attentie te krijgen ...
Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

Rita Janssen zei

Ik vind dat je nog veel gemaakt heb in je vakantie en allemaal leuke en mooie dingen.
Grtjes, rita.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske