zaterdag 10 september 2016


Goedenavond!!..
Wat een superleuke dag hebben we gehad, helemaal geweldig...leuke, lieve en spontane mensen ontmoet...en heel veel superleuke reacties op mijn BizzyBeePotjes gehad, helemaal TOP!!
Daarom wil ik jullie niet langer in spanning houden.
Dit zijn mijn nieuwe patroontjes.........BizzyBeePotje nr 16 en 17
"Harvey Sunflower en Miss Pumpkin"...
Heb je belangstelling voor de patroontjes, kun je mij een berichtje of een mailtje sturen, klaske.vdbij@gmail.com
De patroontjes kosten 2,00 euro per patroontje
Van deze patroontjes kun je pakketjes bij Frutsels en Meer kopen
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden...


Fijne Avond 

Leafs Klaske Xxxxx

12 reacties:

mingle-mangle zei

Ohhh wat een schatjes,toch herfstpotjes,wij zijn blij!!! :d,we bestellen ze direc. Wauw super!!

Anoniem zei

Weeral zo mooi !!!

Groetjes,
Hildegarde

Sofie zei

Ze blijven mooi, Klaske!

arina1963 zei

Ze zijn weer schattig zoals gewoonlijk!

zeeuwsmeisje zei

Deze zijn ook weer super leuk. Mijn bestelling komt er ook aan.
gr lisette

Renske zei

Wauw, deze zien er zo mooi uit, zelfs tot in de details! Knap hoor.

Groetjes,
Renske

Gerda Bos zei

Wat zijn ze weer leuk! Hoe bedenk je het toch elke keer weer.

Atelier Valerie zei

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Lieve groetjes Valerie ♥

Mevrouw Maneschijn zei

geweldig wat heb je dat leuk bedacht ik ga je volgen ;o)

Valeria Hargand zei

So cute! Very nice.

~Val

Rita Janssen zei

Wat ik ervan vind? Ze zijn geweldig, superleuk, prachtig, helemaal jouw stijl en perfect gemaakt! Ze gaan vast veel succes hebben!
Grtjes, rita.

Haakinformatie.nl zei

Ze zijn echt superleuk! Ik deel een linkje naar je patroon op Haakinformatie, want er zijn vast veel haaksters die dit een heel leuk patroontje vinden voor de komende herfst.

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske