vrijdag 2 september 2016

Van alles en nog wat

Goedemorgen!!
Het bloggen schiet er momenteel een beetje bij in...
Ben bezig met allerlei dingen waaronder een aantal nieuwe BizzyBeePotjes...


Op zaterdag 10 september ben ik de hele dag te vinden in de stand van Frutsels en Meer.
Daar worden de eerste 2 potjes onthuld...een soort van Meet&Greet met mij en mijn potjes.
Als je zin hebt kom gezellig even langs.


En op vrijdag 16 september, kun je me vinden op de Handwerkmarkt in Buitenpost
Daar worden de andere 2 potjes onthuld...het is dus een serie
Ik maak het een beetje spannend....
Ook dan ben ik te vinden in de stand van Frutsels en Meer.


De patroontjes komen na die datum ook te koop via Mail, Facebook
Zo weer genoeg reclame gemaakt voor vandaag
Alvast een fijn weekend

Leafs Klaske Xxxxxx

3 reacties:

Margaret zei

Leuk dat je jouw nieuwe potjes gaat onthullen tijdens de handwerkmarkten. Er komen vast veel mensen even bij jouw langs om ze te bewonderen.

Veel plezier tijdens de Meet-en-graats, Margaret

Metsje zei

Leuk Klaske ik hoop bij 1 van de twee even langs te komen. We hoorden het al van Pytsje waar we donderdagavond heerlijk hebben zitten haken!

mingle-mangle zei

veel plezier hoop dat ze, de potjes dus ook snel op je blog verschijnen
ben zo benieuwd, hoop voor jullie dat het lekker druk wordt
liefs mingle-mangle

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske