vrijdag 28 oktober 2016

Wat van de Action en mijzelf..

De mooie lichtbollen liggen weer volop in het schap van de Action
Vorig jaar heb ik er al een aantal creatie,s mee gemaakt.
Deze...


Maar weet je ook dat je met mijn Kerst/Winterpotjes deze leuke creatie,s kan maken
Kreeg van de week een aantal foto,s in de mail box


Mr SnowMan
Gemaakt door Marian Bijma.


Mr GingerBread
Gemaakt door Tilly Doon-Blok

Zijn ze niet Superleuk!! geworden....ik vind ze prachtig..

Wil je deze bollen ook maken...de bollen kun je bij de winkel met de grote A kopen.
Een super winkel hihi
De leuke patroontjes kun je bij mij kopen.
Ze kosten 6,00 euro en dan krijg je 4 patroontjes, je kan een mailtje sturen naar...
klaske.vdbij@gmail.com
Fijn weekend

Leafs Klaske Xxxxxxxxx

5 reacties:

Atelier Valerie zei

Zo een schitterend idee op de lichtbol ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

marmarel zei

Supeleuk!!
Groetjes, Marijke

Rita Janssen zei

Leuk idee zo met die lichtgevende bollen! Ik blijf je potjes geweldig leuk vinden!
Grtjes, rita.

Ateljee de Kraal zei

Erg leuk idee, staat erg grappig, groetjes

Margaret zei

Wat een grappige kerstversiering.

Groetjes, Margaret

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske