donderdag 3 november 2016

Dagje op stap!

Morgen ga ik samen met een vriendin naar de Kreadoe
Het is alweer een aantal jaren geleden dat ik er ben geweest...
Dus maar even nieuwe ideeën op doen...ben heel benieuwd


Op haakgebied ben ik druk bezig met het ontwerpen van een aantal nieuwe patroontjes voor het boekje
Ik sta de maand November en December op een aantal fairs
Dus een beetje druk bezig met van alles en nog wat.
Maar wel superleuk om te doen..
Wens jullie alvast een fijn weekend toe!!

Leafs Klaske Xxxxxx

4 reacties:

amigurumi haaksels zei

Leuk, ik ga morgen ook naar de KreaDoe. Ben er al een paar jaar niet geweest en vond het inderdaad tijd om weer eens een kijkje te gaan nemen. Wie weet, kom ik je wel tegen.

marmarel zei

Leuk allemaal, veel plezier op de Krea Doe! Ik laat de beurs voorbij gaan, ik heb al veeel te veeel spullen. ;-)
Groetjes, Marijke

Margaret zei

Veel plezier op de KreaDoe. En succes met het ontwerpen.

Groetjes, Margaret

Klaartje Nel zei

Ik ging deze week voor het eerst met mijn twee dochters. Hoewel het voor ons wel ver rijden is, (1.5u)zijn we erg blij dat we geweest zijn!

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske